• شنبه 6 مرداد 1397
  • السَّبْت 15 ذی القعده 1439
  • 2018 Jul 28

بحث داغ بر سر ایران در واشنگتن

ایران طی 2روز گذشته محور جلسه پرسش و پاسخ سنا با وزیر خارجه آمریکا، نشست ویژه شورای امنیت ملی و دیدار وزیر خارجه عمان با وزیر دفاع آمریکا بوده است
10روز مانده به آغاز دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بلاتکلیفی در استراتژی سیاست خارجی دونالد ترامپ در قبال تهران، چهره‌های کلیدی دولت آمریکا و کنگره را به تکاپو انداخته است.
خبرنگار همشهری یک روز با تانکر فروش آب در جنوب شرقی تهران همراه شده است

رؤیای آب در حاشیه پایتخت

«مهدی آبی» هر روز صبح راس ساعت7 می‌رود تصفیه خانه«الله قلی عسگر»، تانکر 2000لیتری‌اش را پر از آب شیرین می‌کند

قاسم سلیمانی و سیاست خبرداغ

سطحی از مناقشات میان ایران و ایالات متحده آمریکا، سطح رسانه‌ای است. مقامات ارشد 2کشور، در فضای مجازی، در سخنرانی‌ها و گاه در مراسم‌ مختلف، چیزهایی نسبت به یکدیگر می‌گویند.

واقعیت های تورم و احساس مردم

طبق تعریف نرخ تورم رشد قیمت کالاها و خدمات مصرفی شهروندان ساکن در مناطق شهری را نمایش می‌دهد. بانک مرکزی در تازه‌ترین گزارش آماری خود نرخ تورم را در پایان تیرماه امسال 10.2درصد اعلام کرد.

جنجال 3‌قرارداد عجیب در استقلال

رسانه‌ای شدن بندهایی عجیب از قرارداد مامه‌تیام، استفاده سرپرست باشگاه از کلمه «جوک» برای توصیف توافق با نورافکن، اسناد دستمزد 2 میلیارد و 350 میلیون تومانی آندرانیک تیموریان برای یک فصل؛ اینها تنها بخشی از بلاهایی است که مدیران دولتی در سال‌های اخیر بر سر استقلال آورده‌اند

دولت پاکستان در دست عمران‌خان ضد آمریکایی

عمران‌خان، سیاستمدار پوپولیست و سرشناس پاکستان که به‌خاطر موضع‌گیری‌های ضدآمریکایی‌اش معروف است، با پیروزی چشمگیر در انتخابات سراسری در پاکستان، به چهره تازه سپهر سیاست در کشورش تبدیل شده است و امیدها و تردیدهای زیادی را برای آینده‌ای نامعلوم پیش روی ده‌ها میلیون پاکستانی نهاده است.

نوشته‌ها و اشعار آنجلو پولوس، قربانی آتش‌

بیوه تئو آنجلو پولوس کارگردان مشهور یونانی اعلام کرد: آرشیو آنجلو پولوس شامل نامه‌های افراد مشهور، هنرمندان و بازیگران شناخته‌شده به وی و تمام متونی که نویسندگان به آنجلو پولوس اهدا کرده بودند در آتش سوخت.

خدایا! من چقدر دشمن دارم!

پارانویا یک اختلا‌ل‌ شخصیتی است. به‌طور خاص شخصیت پارانوئید الگویی از بی‌اعتمادی و سوءظن را شامل می‌شود که اعمال دیگران را به‌صورت بدخواهانه تفسیر می‌کند.

در بازار مسکن؛ معاملات کاهش یافت قیمت افزایش