• سه شنبه 26 تیر 1397
  • الثُّلاثَاء 4 ذی القعده 1439
  • 2018 Jul 17

ورود خودروهای احتکاری به بازار

قیمت خودروهای خارجی در نمایشگاه‌های شهر تهران بیش از 100 میلیون تومان کاهش یافت
مشاهدات خبرنگاران همشهری در راسته‌های فروش خودرو نشان می‌دهد قیمت خودروهای خارجی در تهران به شکلی محسوس کاهش یافته است.

ترامپ و پوتین ؛ 2 ساعت پشت‌ درهای‌ بسته

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین همتای روس او، ‌دیروز در اولین کنفرانس خبری رهبران دو کشور در 8 سال گذشته، از شروع دوره‌ای تازه در روابط دو کشور و مسائل دیگر از جمله ایران صحبت کردند.

زیست شادکامانه برمدار تساهل

ایرانیان هنگام کوچ بزرگ از دشت‌های اوراسیا و کوهپایه‌های آلتایی، تنها بار و مال خود را در این حرکت تاریخی به همراه نداشتند بلکه سنت‌ها و خلقیاتی را بردوش گرفتند که بعدها پایه مناسبات خانوادگی و اجتماعی آنان شد.

سیاست شیطانی آمریکا درباره فلسطین هرگز محقق نخواهد شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال، حج را مظهر آمیختگی «معنویت و سیاست» و مهم‌ترین ویژگی آن را اجتماع مسلمانان در زمان و مکان مشخص دانستند .

سیاست در آغوش فوتبال

تعدادی از رهبران سیاسی جهان مانند رئیس‌جمهور روسیه، رئیس‌جمهور فرانسه و پادشاه اسپانیا جام جهانی فوتبال را از نزدیک دنبال کردند، اما ستاره این جام کولیندا کیتاروویچ، رئیس‌جمهور کرواسی بود

شفافیت و افشاگری در برابر فساد

روز یکشنبه مقام معظم رهبری در دیدار رئیس‌جمهور و هیأت دولت دستورات ویژه‌ای را درباره مبارزه با فساد دادند و با اشاره به نمونه‌هایی از تخلفات برخی دستگاه‌ها و افراد در مسائل اخیر سکه و ارز تأکید کردند: «باید با متخلفان در هر سطحی که هستند برخورد شود.

بازی روزگار برعکس است

«نقد تند سیاسی و هتاکی سیاسی به کارهای من، به مخاطب برنمی‌گردد.

جایگاه سوخت‌رسانی به معتادان!

زیر پای اهالی سست است

چراغ خیاط‌خانه چهارپایان روشن است