• پنج شنبه 3 خرداد 1397
  • الْخَمِيس 9 رمضان 1439
  • 2018 May 24
از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام ترسیم شد

شروط ادامه برجام با اروپا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز گذشته در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، با اشاره به دشمنی مبنایی، عمیق و مستمر آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران تأکید کردند: شکست آمریکا در ماجرای اخیر درصورت ادای وظایف مسئولان، قطعی و بدون تردید خواهد بود.

شهرداری‌ها و رشد اقتصادی شهرها

در ارتباط با نقش حکومت در توسعه اقتصادی، براد شاو و بلیکلی معتقدند که ماهیت و اهداف برنامه توسعه اقتصادی در هر کشور یا استانی شرایط منحصربه‌فردی دارد و ازاین‌رو تا حد زیادی پاسخ مناسب در ارتباط با زمینه‌های سیاسی و اقتصادی خاص هر محیطی متفاوت خواهد بود.

اقامت گزیدگان یا استفاده‌کنندگان از شبکه‌های اجتماعی

رسانه‌های امروز با آنچه پیش‌تر به‌عنوان رسانه می‌شناختیم متفاوت است؛ تفاوتی که جز با اقامت در شبکه‌ها خود را نشان نمی‌دهد.

گردوغبار، کرمان را تعطیل کرد

گردوغبار موجب تعطیلی ادارات شهر کرمان و همچنین راهی شدن 28نفر به مراکز درمانی سایر شهرستان‌های این استان شد.

دلالان دارو از ناصرخسرو به سطح شهر رسیدند

تا همین چند وقت پیش پاتوقشان در کوچه پس‌کوچه‌های ناصر خسرو بود و گاهی مقابل داروخانه‌های تخصصی چون13آبان، 12فروردین و هلال احمر هم پیدایشان می‌شد اما حالا مقابل همه داروخانه‌های شهر حتی غیرتخصصی‌ها هم پرسه می‌زنند و صدای دارو دارو گفتن‌هایشان از همه‌جا به گوش می‌رسد.

خواب اینترنت پر‌سرعت خانگی

این روزها در شرایطی که مشترکان از کندی اینترنت تلفن همراه گلایه دارند؛ متوقف ماندن برخی درخواست‌های متقاضیان دریافت اینترنت پر سرعت فیبر نوری با گذشت 9‌ماه مشکلاتی را برای مشترکان خانگی و تجاری ایجاد کرده است.

بارش باران در لواسان سیل به راه انداخت

باراش باران سیل آسا در لواسانات موجب آبگرفتگی و جاری شدن سیل در برخی مناطق شد. همچنین گزارش ها از ریزش کوه در این منطقه و مسدود شدن جاده فشم حکایت دارد.  به گزارش همشهری، عصر دیروز بارش باران در برخی مناطق شمالی تهران حادثه‌ساز شد.

هایکو ماس؛ چهره جدید سیاست خارجی آلمان