• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1397
  • الأرْبِعَاء 9 شعبان 1439
  • 2018 Apr 25

کوچ اجباری

گزارش همشهری از زندگی مردمان منطقه سیستان و چالش‌های این مرز‌نشینان
مهاجرت شاید آخرین راه نباشد اما ساده­‌ترین گزینه پیش‌روی مردم ساکن منطقه سیستان در استان سیستان و بلوچستان است؛ مردمی که خسته از سال‌ها نبرد با خشکسالی، به‌دنبال طبیعتی مهربان­‌تر برای زندگی، حتی تا کیلومترها آن سوتر از زادگاهشان، دار و ندارشان را جمع می‌­کنند و می‌­برند

مصلحت اندیشی هاشمی، انسجام شورا

صبح دیروز در جلسه هم‌اندیشی شورای شهر تهران چهره 7گزینه انتخاب شهردار مشخص شد.

پایبندی بر میثاق با مردم

حدود 8 ماه از فعالیت شورای پنجم شهر تهران گذشته و در این مدت اعضا نشان داده‌اند نخستین اولویت، تقویت این نهاد تأثیرگذار در بدنه مدیریت شهری است.

شورا و هاشمی

در یک دوره، پس از تصویب قانون بلدیه در عدالتخانه مجلس شورای ملی، ریاست نهاد اجرایی و نهاد نظارتی پایتخت هر دو در دست یک نفر از شاهزادگان فاضل قاجار - یعنی محمد میرزا کاشف‌السلطنه - بود.

بحران دوست داشتن، بحران انسجام

یکی از مفاهیم مرتبط با سرمایه اجتماعی انسجام اجتماعی است.

ارتفاع دریاچه ارومیه یک متر اضافه خواهد شد

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه مردم و دولت ایران مسیر توسعه کشور را قدرتمندانه ادامه خواهند داد، اظهار داشت: هیچ‌کس نمی‌تواند این ملت را مایوس و امید به آینده را از آنها بگیرد.

اموال مازاد بانک‌ها بدون مشتری

چرا بانک‌ها اموال و املاک اضافی‌شان را نمی‌فروشند و دست از بنگاه‌داری برنمی‌دارند و چرا قانون سفت و سخت مجلس هم نتوانسته گره ایجاد شده و به ارث رسیده از سال‌های بانکداری ایران را باز کند

فینال همین است!

بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید، امشب در بازی رفت نیمه‌نهایی، برای بیست‌وپنجمین بار مقابل هم می‌ایستند؛ این پرتکرارترین رویارویی لیگ قهرمانان اروپاست.

2 پله شادترشدیم

اپلیکیشن‌هایی که حساب‌تان را خالی می‌کنند

کتاب بهتر است یا کباب؟!

کاهش سود وام مسکن