• یکشنبه 26 فروردین 1397
  • الأحَد 29 رجب 1439
  • 2018 Apr 15

گفت‌وگوی ملی پشت میز اقتصاد

بعد از اعتراضات دی‌ماه که سبب شد نمایندگان جریان‌های سیاسی به دعوت دولت بر سر یک میز بنشینند و برای فرونشاندن نا‌آرامی‌ها چاره‌اندیشی کنند، بی‌ثباتی در بازار ارز برای دومین بار دولت را میزبان نشستی کرد که در آن اقتصاددانان اصلاح‌طلب و اصولگرا دور یک میز برای حل این بحران گرد هم آمدند.

حمله به سوریه جنایت است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، حمله سحرگاه دیروز آمریکا و 2 کشور غربی به سوریه را جنایت دانستند.

تحقق نظارت همگانی

اصلی‌ترین هدف از انتشار عمومی اطلاعات قراردادهای بالای یک میلیارد تومان در شهرداری تهران تحقق نظارت همگانی بوده است بدین‌معنا که زمینه مشارکت شهروندان در نظارت و کشف تخلف در شهرداری تهران فراهم شود.

اعتماد‌ عمومی در گروِ تفاهم‌ ملی

چهارشنبه گذشته، جلسه‌ای پیرامون بررسی مسائل ارزی با ریاست اسحاق جهانگیری، معاول اول رئیس‌جمهور با حضور تعدادی از مسئولان اقتصادی دولت و جمعی از کارشناسان اقتصادی از طیف‌های مختلف سیاسی برگزار شد.

حمله آمریکا و واکنش روسیه

چندین روز درگیری لفظی میان روسیه و آمریکا بر سر احتمال هدف قرار دادن خاک سوریه، سرانجام سحرگاه دیروز به ایستگاه حمله رسید.

شیوه حکومت پیامبرص مشورت، تحمل و اخلاق نیکو بود

رئیس‌جمهوری: همه بحران‌های سیاسی و نظامی در جهان ریشه در مسئله اخلاق دارد و گرنه چگونه همه اصول بین‌المللی زیرپا گذاشته می‌شود و بدون مصوبه سازمان ملل متحد و زمانی که گروهی از سوی این سازمان مأمور می‌شوند تا موضوع به‌کار بردن سلاح شیمیایی را در سوریه بررسی کنند، عده‌ای به بهانه‌های واهی به کشوری مستقل که دارای حکومت و مردمی آزاد است، حمله می‌کنند.

شکست ‌بازهای کاخ سفید

درحالی‌که جهانیان در انتظار وقوع فاجعه‌ای بزرگ در شرق دریای مدیترانه بودند، سحرگاه دیروز «موشک‌های زیبا، جدید و هوشمند» آمریکا با سرعت بالایی به سوی شهرهای سوریه شلیک شد و بدون ایجاد خسارتی چشمگیر، پرونده تسلیحات شیمیایی ادعایی نظام سوریه را دست‌کم به‌طور موقت بست.

سوار بر اسب مراد

دومین دبل سردار آزمون در 8 روز اخیر. در آستانه جام جهانی چه خبری بهتر از این که انتخاب اول کارلوس کی‌روش در خط حمله تیم ملی، به روزهای اوجش برگشته است؟

مشکل «سپنتا» با گفت و گو حل می‌شود

روزهای دشوار بحران آب در اصفهان

دسترسی آزاد‌ به جزئیات 308قرارداد شهرداری

چتری برای زنان معتاد