26
یکشنبه 26 فروردین 1397
شماره 7359
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احتیاج به «تعمیر قلب» داریم

بیانات منتشرنشده رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان نظام
گزارش
نشریه خط حزب‌الله وابسته به دفتر حفظ و نشرآثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، در شماره جدید خود برای نخستین‌بار بخشی منتشر نشده از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار 20فروردین مسئولان وکارگزاران نظام را منتشر کرده که در آن بخش، رهبر انقلاب از فضای حاکم بر مدیران دهه‌60 سخن گفته‌اند.
ویژه
احسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به ۵۶ گزارش و ۱۸ تذکر شورای نظارت بر صداوسیما درباره برنامه‌های نوروزی، گفت که مواردی همچون سانسور لوگوی تیم فوتبال آ.اس.رم و برنامه کلاه‌قرمزی جزء موارد تذکر بوده است.
احزاب
بعد از اعتراضات دی‌ماه که سبب شد نمایندگان جریان‌های سیاسی به دعوت دولت بر سر یک میز بنشینند و برای فرونشاندن نا‌آرامی‌ها چاره‌اندیشی کنند، بی‌ثباتی در بازار ارز برای دومین بار دولت را میزبان نشستی کرد که در آن اقتصاددانان اصلاح‌طلب و اصولگرا دور یک میز برای حل این بحران گرد هم آمدند.
بیست و هفتمین نشست کمیسیون عالی مرزی ایران و ترکیه به ریاست مشترک مدیرکل حقوقی بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان و مدیرکل امور سیاسی دوجانبه ترکیه برگزار شد.
خطیب جمعه تهران با تأکید بر حفظ وحدت و همبستگی در کشور گفت: در زمانی که کشور این‌چنین گرفتار مسائل اقتصادی‌ است، باید همه با هم باشیم تا بتوانیم از روی مین‌هایی که بر سر راه است، عبور کنیم .

اعتراف سیا

رئیس سیا: ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده است
سیاست خارجی
گزینه جدید رئیس‌جمهور آمریکا برای وزارت خارجه نمی‌داند تکلیفش با توافق هسته‌ای چیست.

امیر حیدری: دوران تهدید گذشته است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم‌های خودمان درج کرده‌ایم، خطاب به دشمنان گفت: دوران زمانی که ما را تهدید می‌کردید گذشته است.
دیدار سران جریان اصلاحات و اعتدال
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: افرادی ازجمله ناطق‌نوری، رئیس‌جمهور دوره اصلاحات، سیدحسن خمینی و جهانگیری در ادامه جلساتی که با حضور مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار می‌شد، اخیرا با یکدیگر دیدار کردند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
ولی‌الله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزی 4روز پس از جنجال بهارستان با او بر سر افزایش قیمت ارز، به شرح ماجرا پرداخته و گلایه‌مندانه از کم‌تابی برخی نمایندگان و آسیب‌های جسمی وارد شده به‌خود سخن گفته است.
۴۳نفر از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور دولت نهم و دهم در بیانیه‌ای درباره رفتارهای اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم اعلام کردند که خیر و مصلحت او در بازگشت به آرمان‌های امام وانقلاب است.