05
سه شنبه 19 اردیبهشت 1402
شماره 8767
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تجلیل از راسل کرو و جانی دپ در کارلووی‌واری

جشنواره
جشنواره فیلم کارلووی واری امسال از راسل کرو و جانی دپ تجلیل می‌کند.
ویژه
نمایش «دَرِگوشی» براساس داستان «مربای شیرین» اثر هوشنگ مرادی‌کرمانی به نویسندگی و کارگردانی نرگس اصغری در تالار «هنر» روی صحنه می‌رود.
جریان سینمای انقلاب اسلامی منتظر یک همبستگی میان هنرمندان متعهد بود تا اینکه خبر رسید مؤسسه «تصویرشهر» وابسته به شهرداری تهران و زنجیره سینماهای مؤسسه «بهمن سبز» وابسته به حوزه هنری تفاهمنامه همکاری امضا کرده‌اند.
سینمای جهان
درحالی‌که ۶روز از اعتصاب نویسندگان آمریکا می‌گذرد، توقف کارهای نویسندگی به این معناست که بسیاری از پروژه‌ها و برنامه‌های در دست تولید نیز متوقف شده‌اند.

افزایش قیمت ریزش مخاطب

گران شدن اشتراک پلتفرم‌ها،مخاطبان را به خرید محصولات قاچاق تشویق می‌کند
سریال
نمی‌توان فعالیت موفق پلتفرم‌ها را در 4سال اخیر انکار کرد؛ موفقیتی که در دوران کرونا و تعطیلی سالن‌های موسیقی و نمایش به اوج خود رسید.
احمدرضا احمدی در بیمارستان

احمدرضا احمدی در بیمارستان

احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده چند روزی است در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.
حضور پررنگ ناشران کتاب دیجیتال در نمایشگاه تهران
حضور پررنگ ناشران کتاب دیجیتال در نمایشگاه تهران
با تلاش مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانمایی مناسبی نسبت به دوره‌های گذشته در نمایشگاه کتاب برای حضور ناشران کتاب دیجیتال شده، به‌طوری که بیش از 50ناشر تمایل خود را برای حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب اعلام کرده‌اند.
PDF فرهنگ
کوتاه فرهنگ
رائد فریدزاده در حاشیه برگزاری سومین هفته فیلم چین در بنیاد سینمایی فارابی از اهمیت حضور بخش خصوصی برای کسب بازارهای سینمایی بین‌المللی گفته و از انتخاب فیلم «پسران دریا» برای نمایش در دوره جدید هفته فیلم ایران در چین خبر داد.