22-23
سه شنبه 19 اردیبهشت 1402
شماره 8767
همشهری محله2-3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

محله؛ بسترتوسعه درون‌زا

یادداشت
واکاوی طرح‌های دوره‌های گذشته با عنوان مدیریت محله، شورایاری، مناسبات این دو باهم و با مدیریت شهری حاکی از آن است که این طرح‌ها با توجه به برداشت‌های ناقصی که از توسعه مبتنی بر اجتماع محلی وجود دارد پیش رفته‌اند.
ویژه
زندگی و جوانی‌اش را وقف 80کهنسالی کرده که سرپناهی ندارند و به هر دلیل زیر آسمان شهر زندگی می‌کنند.
قابی شگفت‌انگیز از شکوفه‌های گیلاس تصویری رؤیایی است که تنها با گردشی نیم‌روزی در روستای سنگان در نزدیکی پایتخت می‌توانید ببینید.
چهره هفته
«محمد کیاسالار» راننده تاکسی است و مسئول صندوق خیریه مسجد صاحب‌الزمان عج محله شهید اسدی. او تاکسی‌اش را وقف کمک به تهیدستان و بیماران نیازمند کرده است.
دختر 22ساله‌ای که شنبه‌ها را در کنار سالمندان آسایشگاه می‌گذراند

عزیز دل مادربزرگ‌های کهریزک

قهرمان محله
سرزدن به آسایشگاه خیریه کهریزک و حمام بردن هفتگی سالمندان، عادت دیرینه مادربزرگش بود. تابستان 10سال پیش قرار بود وقتی سارای 12ساله از کانادا به ایران برگشت در چنین اقدامی با او همراه شود، اما عمر مادربزرگ قد نداد و قبل از آمدن سارا از دنیا رفت.
دلبری لاله‌ها در یوسف‌آباد‌و امیر‌آباد

دلبری لاله‌ها در یوسف‌آباد‌و امیر‌آباد

این روزها که باران‌های بهاری همه‌جوره هوای پایتخت‌نشینان را دارد، تماشای لاله‌های سرخ در محله یوسف‌آباد، امیر‌آباد و خیابان وصال می‌تواند روز شما را بسازد.
کوچه دوستی
کوچه دوستی
اجرای طرح کوچه‌های رنگی که از آن با عنوان کوچه‌های دوستی هم یاد می‌شود، از اقدام‌هایی است که خشنودی و رضایت شهروندان را به همراه داشته.
PDF همشهری محله2-3
کوتاه همشهری محله2-3
در اتوبوس آدامس باد نکنید