07
شنبه 3 تیر 1402
شماره 8809
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اهانت صهیونیست‌ها به قرآن کریم در نابلس

دریچه
شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی خطرناک و تنش‌آفرین ضد‌مقدسات اسلامی، نسخه‌هایی از قرآن کریم را در یکی از مساجد شهرک عوریف در جنوب شهر نابلس به آتش کشیدند.
ویژه
هیثم مزاحم، کارشناس جنبش‌های اسلامی به‌ویژه حزب‌الله، جهاد اسلامی و حماس که با شبکه المیادین همکاری می‌کرد شانزدهم‌ماه مه میلادی توسط مأموران یکی از سازمان‌های امنیتی لبنان بازداشت شد و به‌گفته منابع امنیتی و مطبوعاتی پس از 2هفته بازجویی همکاری او با سازمان جاسوسی موساد تأیید شده است.
سرمایه‌گذاران باید برای یک تورم بالاتر پایدار آماده شوند. در نگاه اول به ‌نظر می‌رسد اقتصاد جهان از تنگنا عبور کرده است، اما مشکل اینجاست که هیولای تورم واقعا رام نشده است. مشکل انگلیس از همه جا حادتر است.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که لفاظی‌های غیردیپلماتیکش اغلب به تیتر نخست رسانه‌های رسمی و غیررسمی تبدیل می‌شد و از قضا علاقه خاصی هم به حرافی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته و دارد، این‌بار در دام گفته‌های خود گرفتار آمده است.

شب آخرالزمانی هرتزلیا

انفجار بزرگ شامگاه پنجشنبه در هرتزلیا، همچون موارد گذشته به سرنوشت سانسور سیستماتیک صهیونیست‌ها دچار شد
گزارش
در آخرین ساعات شامگاه پنجشنبه، ساکنان مناطق فلسطین اشغالی با ترس و واهمه از صدا و لرزش یک انفجار بسیار بزرگ، شب را به روز رساندند؛ انفجاری که شهر هرتزلیا را واقع در شمال تل‌آویو به لرزه درآورد، حفره بزرگی به قطر 7متر روی زمین ایجاد کرد و لرزش شدید آن تا کیلومترها دورتر احساس شد.
پشه‌های ناقل آمریکایی در اوکراین

پشه‌های ناقل آمریکایی در اوکراین

وزارت دفاع روسیه اخیرا ضمن اشاره به خطراتی که آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در سراسر جهان برای مردم دارند، هشدار داده که وزارت دفاع آمریکا پنتاگون به‌دنبال استفاده از پشه‌های ناقل بیماری‌های خطرناک در اوکراین است.
خنثی شدن عملیات بزرگ تروریستی در استانبول
نیروهای امنیتی ترکیه از بازداشت یک تروریست داعشی پیش از انجام عملیات تروریستی در استانبول خبر دادند.
قیس سعید، رئیس‌جمهور تونس: غرب مسئول ایجاد بسیاری از همه‌گیری‌ها مانند همه‌گیری کرونا، آنفلوآنزای مرغی و بیماری جنون گاوی است و قاره آفریقا نقشی در تشدید این بحران‌ها ندارد.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
تیم خرابکار 5 نفره‌ای که قصد خارج کردن حجم زیادی از مواد رادیواکتیو از روسیه را داشتند، توسط نیروهای امنیتی این کشور منهدم شده است.