07
پنج شنبه 4 خرداد 1402
شماره 8781
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آمریکایی‌ها نگران آمادگی ذهنی بایدن و ترامپ هستند

‌خبر
براساس آخرین نظرسنجی مؤسسه دانشگاهی افکارسنجی «ماریست» نیویورک، اکثریت قابل‌توجهی از آمریکایی‌ها معتقدند که آمادگی ذهنی جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا نگرانی واقعی آنها در مورد توانایی این دو نفر برای تکیه زدن بر مسند ریاست‌جمهوری این کشور است.
ویژه
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه : روسیه برهه سختی را می‌گذراند با این حال ما نظاره‌گر لحظه‌ای مشترک از همبستگی هستیم.
چین تلاش دارد تا روابط خود با روسیه را پس از نشست گروه7 در ژاپن بیش از گذشته تقویت و مستحکم کند.
دو هفته پیش وقتی رژیم صهیونیستی در اقدامی تروریستی سه نقطه مسکونی در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه را بمباران کرد و در نتیجه بمباران این مناطق سه فرمانده جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند، برای بسیاری این جای سؤال بود که صهیونیست‌‎ها چگونه به‌صورت دقیق محل سکونت و استقرار این فرماندهان فلسطینی را کشف کرده‌اند.

وحشت نمایان رژیم صهیونیستی از رزمایش حزب‌الله لبنان

برگزاری مانور نظامی حزب‌الله در 20کیلومتری مرز فلسطین اشغالی محافل صهیونیست را نگران و وحشت‌زده کرده است
گزارش 2
برگزاری رزمایش نظامی حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور در منطقه مرزی ملیتا و در 20کیلومتری مرزهای فلسطین اشغالی با واکنش‌های مختلفی در تل‌آویو و میان کارشناسان صهیونیستی روبه‌رو شده است.

43 عملیات براندازی انگلیس در جهان

انگلیسی‌ها از پایان جنگ جهانی دوم تاکنون حداقل 43کودتا، دخالت نظامی و عملیات‌های اطلاعاتی را برای براندازی دولت‌های دیگر طرح‌ریزی کرده‌اند
از اروپا گرفته تا آفریقا و از خاورمیانه گرفته تا آمریکای لاتین، انگلیسی‌ها سال‌هاست که برای کودتا، دخالت نظامی و ایجاد آشوب در کشورهای دیگر طرح‌ریزی می‌کنند.
روسیه: آمریکا و انگلیس دست از سر ایران بردارند
سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه روز چهارشنبه به آمریکا و انگلیس توصیه کرد که دست از سر امور مربوط به جمهوری اسلامی ایران بردارند.
پس از انتشار خبرهایی درباره تماس‌ میان مقامات رژیم صهیونیستی و عربستان، به‌تازگی کانال۱۲ اسرائیل مجموعه‌ای از شرایط و خواسته‌های عربستان برای امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را اعلام کرده است.