08
پنج شنبه 4 خرداد 1402
شماره 8781
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خوش بگذره

تعطیلات خوب
آخر هفته‌ها، فرصتی دوباره برای کسب انرژی و رهایی از روزمرگی‌ها و دغدغه‌های کاری است.
ویژه
تصور کنید که یک روز کشوی میز خود را باز می‌کنید و بعد با یک مار خوش خط و خال مواجه می‌شوید! تصورش هم ترسناک است اما این اتفاق به تازگی در استرالیا افتاده است.
حتما شما هم گذرتان به چنین محله‌هایی افتاده. محله‌هایی که وقتی وارد‌شان می‌شوید، احساس می‌کنید وارد ماشین‌زمان شده‌اید و به اعماق تاریخ رفته‌اید.
اثر:کمال اریگ
بهترین عکس های غذایی سال

رنگ و طعم و مزه

عکاسی درباره غذا و دنیای جذاب آن، هواداران زیادی در دنیا دارد و سالانه مسابقات مطرحی در این زمینه برگزار می‌شود؛ یکی از آنها که شهرتی جهانی دارد، رقابت «بهترین عکاس غذای بانوی صورتی» است که در انگلیس برگزار می‌شود و عکاسان حرفه‌ای و آماتور، از سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند.
پرستو با سبیل پوآرو

پرستو با سبیل پوآرو

پرستوی دریایی اینکا پرنده‌ای کمیاب است که سبیل بامزه‌اش یادآور سبیل هرکول پوآرو کارآگاه مشهور داستان‌های آگاتا کریستی است. پرستو یا چلچله دریایی، گروهی از پرندگان دریایی از تیره کاکاییان هستند که در سراسر دنیا یافت می‌شوند.
حلقه‌های زحل ناپدید می‌شوند
حلقه‌های زحل ناپدید می‌شوند
3 پژوهش جدید که توسط دانشمندان «مرکز تحقیقات ایمز» ناسا انجام شده‌اند، داده‌های مأموریت «کاسینی» ناسا را بررسی کرده و شواهدی را مبنی بر این ارائه داده‌اند که حلقه‌های زحل از نظر نجومی، هم جوان و هم زودگذر هستند.
فصل گرما، فصل روشن‌کردن کولرهای آبی و گازی و چیلرهاست. فصلی که اتفاقا کنتورها تندتند شماره می‌اندازند و مصرف برق حسابی بالا می‌رود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بعضی‌ها وقتی کسی می‌خواهد دنبال احقاق حقی برود، به او می‌گویند« حوصله‌داری؟! ولش‌کن!