06
دو شنبه 21 آذر 1401
شماره 8662
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آسیب‌شناسی و آفت‌زدایی از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

یادداشت
طبق ماده۲ اساسنامه -جایگاه، اهداف و وظایف- شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، مندرج در روزنامه رسمی مورخ 76/9/2، یکی از اهداف این شورا «تزکیه محیط‌های علمی و فرهنگی از افکار مادی و نفی مظاهر و آثار غربزدگی از فضای جامعه فرهنگی» است.
ویژه
در جریان 2تصادف مرگبار در سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی 9نفر جان خود را از دست دادند و دست‌کم 4نفر مصدوم شدند.
کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در تعقیب زن سابقه‌داری هستند که به بهانه پرستاری از زنان سالخورده قدم در خانه‌هایشان گذاشته .
مرد جوان که بعد از جدایی از همسرش از خانواده او کینه به دل گرفته بود در جنایتی هولناک پدر، مادر و برادر او را همراه با یکی از اقوام‌شان با شلیک گلوله به قتل رساند.
انفجار و گازگرفتگی 2خطر جدی در کمین شهروندان

قاتل روزهای سرد، جان 7نفر را گرفت

داخلی
سرد شدن هوا در نقاط مختلف کشور باعث افزایش حوادث مربوط به گازگرفتگی و انفجار شده است. در تازه‌ترین حادثه‌ها در خوزستان و استان مرکزی 4نفر به‌دلیل انفجار گاز و 3نفر به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
مرگ دانشجوی شیمی در آتش‌سوزی آزمایشگاه

مرگ دانشجوی شیمی در آتش‌سوزی آزمایشگاه

آتش‌سوزی در بخشی از دانشگاه صنعتی اصفهان موجب جانباختن یکی از دانشجویان این دانشگاه شد. این حادثه تلخ در شرایطی اتفاق افتاد که خبرهای ضد‌و نقیضی درباره علت وقوع آتش‌سوزی منتشر شده است.
کمین خواستگار قلابی در سایت همسریابی
کلاهبردار حرفه‌‌ای خودش را مهندس معرفی می‌کرد و با شناسایی دختران دم‌بخت در سایت همسریابی، نقشه سرقت از آنها را عملی می‌کرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
ماه‌هاست که عملیات عمرانی در خیابان دماوند قبل از چهارراه تهرانپارس، در حال انجام است.