11
دو شنبه 21 آذر 1401
شماره 8662
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازگشت ۱۲۶ واحد صنعتی ‌اصفهان به چرخه تولید

اقتصادی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با بازگشت ۱۲۶ واحد تولیدی راکد یا نیمه فعال به چرخه تولید در 6 ماهه نخست امسال، برای بیش از ۱۴ هزار نفر اشتغال‌‌ ایجاد شد.
عکس خبر
«ابراهیم‌خان» حاکم دودانگه و چهاردانگه در سمنان، عمارت بزرگ «مُلّاده» یا کاخی به نام خود را در روستای مُلّاده از توابع بخش شهمیرزاد شهرستان مهدیشهر و در فاصله حدودا ۷۵ کیلومتری شمال سمنان در سال ۱۲۴۰ شمسی ساخت.

‌بادام‌، پایتخت دارد

سهم بادام از تولید ناخالص داخلی چهارمحال‌و‌بختیاری 3 تا 5 درصد است و بهره‌برداری از شهرک‌بادام، این ارزش را 2 برابر افزایش می‌دهد
گزارش
شهرک‌های صنعتی ایران، نواحی‌ای هستند که با هدف توسعه صنایع و تمرکز کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و مجموعه‌های تولیدی ایجاد می‌شوند.
راه‌اندازی بازارچه‌های خدمت در یزد

راه‌اندازی بازارچه‌های خدمت در یزد

2 بازارچه‌ با هدف حمایت از مشاغل خانگی کار خود را شروع کرده‌اند
2بازارچه دائمی در شهر یزد با عنوان بازارچه‌های خدمت فعالیت می‌کنند که یکی از آنها بازارچه بانوان توانمند و دیگری خوشمزه بازار نام گرفته‌است.
احصای ۲۶۰پروژه بهداشتی و درمانی نیمه‌تمام در فارس
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از احصای ۲۶۰پروژه بهداشتی و درمانی نیمه تمام در این استان خبر داد و گفت: برای اتمام این پروژه‌ها به هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه این استان ۲ درصد در بخش توسعه راه‌ها رشد داشته است، گفت: تا پایان آذر ۸۳ کیلومتر راه جدید ایجاد می‌شود.