06
شنبه 11 تیر 1401
شماره 8534
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حوادث رانندگی همچنان یکی از اصلی‌ترین دلایل مرگ‌ومیر در کشور هستند و در تازه‌ترین حوادثی که در سیستان و بلوچستان و مازندران اتفاق افتاد دست‌کم 18نفر جان خود را از دست دادند و شماری نیز مصدوم شدند.
مرد میانسال که در درگیری با مرد همسایه از ناحیه کتف و لگن دچار شکستگی شده بود در بیمارستان جان باخت  تا عامل این درگیری مرگبار به اتهام قتل تحت تعقیب قرار بگیرد.
پیگیری
2سال پس از وقوع آتش‌سوزی مرگبار در کلینیک سینامهر که به جان باختن 19نفر منجر شد، تحقیقات دراین‌باره تکمیل شده و قرار است به‌زودی پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شود.
مرد غارنشین جنگل‌های فومن در 81سالگی درگذشت

پایان داستان غم‌انگیز عزیز جنگل

گزارش
عزیز نوروزی‌پرور، مردی که بیش از 60سال از عمرش را در جنگل‌های فومن زندگی می‌کرد و به مرد جنگلی معروف شده بود، در سن 81سالگی جانش را از دست داد.
ناکامی آدم‌ربایان در اخاذی 30میلیارد تومانی

ناکامی آدم‌ربایان در اخاذی 30میلیارد تومانی

آدم‌ربایان که پسر تاجر موفق و ثروتمند تهرانی را ربوده بودند تا دست به اخاذی 30میلیارد تومانی از خانواده‌اش بزنند، وقتی متوجه شدند پلیس در تعقیب آنهاست گروگان خود را پس از 3روز در بیابان رها کردند.
با مردم/هر 300تومان یارانه یک‌میلیون تومان خرج روی دستمان می‌گذارد
قرار است یارانه‌ها بخشی از هزینه کالاهای گران شده را پوشش دهند اما با پرداخت هر 300هزار تومان یارانه و کمک معیشت، یک میلیون تومان خرج روی دستمان می‌گذارند و ارزش یارانه کمتر و کمتر می‌شود.