05
شنبه 11 تیر 1401
شماره 8534
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بنا بر مصوبه ستاد مرکزی اربعین، شماری از بیماران از سفر عتبات و شرکت در پیاده‌روی اربعین منع شده‌اند و به این افراد توصیه شده از ثبت‌نام خودداری کنند.
افزایش ظرفیت در رشته‌های پزشکی به دلیل اینکه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است اجرا می‌شود، اما قرار نیست درصدی که افزایش پذیرش دانشجوی پزشکی داریم خیلی زیاد باشد.
80 کارخانه فعال در زندان‌های استان تهران دایر است و 2560نفر در رشته‌های مختلف ازجمله خیاطی، نجاری، قالیبافی، قنادی، نانوایی، پیرایشگری، سراجی، تراشکاری، فلزکاری، نقاشی، مونتاژ لامپ و... در آن مشغول به‌کار هستند و در قبال کار روزانه خویش دستمزد می‌گیرند.

کنکور، همچنان پرحاشیه

کنکور 1401 با استقبال بی سابقه داوطلبان برگزار شد اما ماجرای دستگیری باند فروش سوالات و انتشار سوال‌ها در شبکه های اجتماعی هم خبرساز شد
گزارش
مراسم غول بی‌شاخ و دم کنکور و نوجوانان با همه حواشی‌اش امسال نیز برگزار شد. مراسمی که سالانه تلاطم خاصی بین دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان راه می‌اندازد. امسال نیز در همین راستا محمدحسین حاجیلو، قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اقدامات گسترده برای حفظ امنیت آزمون سراسری گفت که با پیگیری انجام شده برای حفظ حقوق عموم داوطلبان، اینترنت محل برگزاری آزمون سراسری محدود شده و فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر از دستگیری فروشندگان سؤالات کنکور داد.