21
پنج شنبه 18 آذر 1400
شماره 8383
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پاسخ مسئولان/خیابان شقایق در امتداد بلوار شهید خلبان محمدی است

روابط‌ عمومی منطقه 19شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع «حذف تابلوهایی با نام شقایق از بلوار شهید خلبان علی‌یار محمدی» در ستون با مردم روز 26آبان‌ماه پاسخ داده است:« معبر مذکور از حد فاصل بزرگراه تندگویان تا تقاطع خیابان میثاق به نام شهید محمد تقی رحمانی و از تقاطع مذکور تا میدان شقایق به نام بلوار شهید خلبان علی‌یار محمدی و از میدان شقایق با اتوبان آزادگان به نام بلوار شقایق نامگذاری شده است.»
ویژه
پنجاه‌و‌یکمین مرحله از طرح رعد از سوی پلیس پایتخت اجرا شد و در آن 872سارق، مالخر و زورگیر دستگیر شدند. یکی از مجرمان دستگیر‌شده مردی است که معتاد قمار است و هر بار که بر سر ماشین قمار می‌کرد و می‌باخت، دست به سرقت ماشین می‌زد. گفت‌وگو با این سارق حرفه‌ای را بخوانید.
قدردانی
چندی پیش پیامی با عنوان ضرورت توجه به وضعیت مدیریت پتروشیمی امیرکبیر از سوی تعدادی از جوانان استان خوزستان و بندرماهشهر در ستون با مردم روزنامه همشهری به چاپ رسید.
تصادف سرویس مدرسه در جاده فرعی استان کرمانشاه فاجعه آفرید

جزئیات مرگ 2دختر دانش‌آموز در جاده مه‌آلود

داخلی
«امتحان داشتیم و همه بچه‌ها مشغول درس خواندن بودند که ناگهان جلوی مینی‌بوس له شد.» این صحنه هولناک، لحظه‌ای از تصادف سرویس دانش‌آموزان روستایی با یک کامیون در کرمانشاه است؛ حادثه‌ای تلخ که به جان‌باختن 2دختر نوجوان منجر شد و 20دانش‌آموز دیگر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
فرضیه جنایات سریالی در خانه وحشت

فرضیه جنایات سریالی در خانه وحشت

تحقیقات در پرونده خانه ‌وحشت پایتخت که در آن دختری به قتل رسیده و 2دختر فراری که مدت‌ها در آنجا زندانی بودند، نجات یافته‌اند، احتمال قتل‌های سریالی در این خانه را بیشتر کرده است.
نقشه برادران قاتل برای 3سرقت مسلحانه در یک شب
نقشه برادران قاتل برای 3سرقت مسلحانه در یک شب
3برادر که با پسرعمویشان باند سرقت مسلحانه تشکیل داده بودند، شبانه به 3خانه مسکونی در شهرهای آباده، اقلید و خرم‌بید در استان فارس دستبرد زدند اما پس از آخرین سرقت در تله پلیس گرفتار شدند.
مسیر دوچرخه‌سواری خیابان «رحیمی جنوبی» تا نزدیکی «بزرگراه بسیج» نیمه‌کاره مانده و آسفالت نشده است. این موضوع باعث دردسر برای دوچرخه‌سواران و آسیب به دوچرخه‌هایشان می‌شود.