21
دو شنبه 18 مرداد 1400
شماره 8288
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آیا « قاتلان تصادفی»، ایران را در وحشت فرو خواهند برد؟

مرد میانسال، درحالی‌که چاقو و تبر در دست دارد با پای برهنه در خیابان قدم می‌زند، لحظاتی بعد، درحالی‌که تعدادی از مردم با کنجکاوی سرگرم گرفتن عکس و فیلم از رفتارهای عجیب این مرد هستند، ناگهان دیوانه وار به رهگذران حمله‌ور می‌شود و در یک چشم برهم زدن، چندین نفر را با ضربات چاقو و تبر مجروح می‌کند، خون، آسفالت خیابان را سرخ سرخ می‌کند و....
ویژه
کادر درمان و به‌ویژه پرستاران در چند دوره گذشته و در دوران اوج کرونا بسیار فرسوده و خسته بودند و این موج جدید آنها را هم در ردیف بیماران قرار داده است.
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «بنیاد شهید چرا برنامه‌ای برای تزریق واکسن ندارد» در ستون با مردم روز 9تیرماه پاسخ داده است: با توجه به سند ملی واکسیناسیون کووید- 19کشور، واکسیناسیون تنها از طریق فرایند تعریف شده توسط مراکز متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.
مأمور وظیفه‌شناس پلیس درحالی‌که خودروی مظنونی را در شمال پایتخت تعقیب می‌کرد از سوی همدستان آنها از پشت هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.
بازی‌های المپیک توکیو به پایان رسیده و حالا برای دوستداران ورزش، این سؤال مطرح است که آیا زنان ورزشکار ما توانستند انتظارات را برآورده کنند یا نه؟

شیرجه زن هرمزگانی برای نجات فرزندانش

داخلی
وقتی فرزندان زن 52ساله در قسمت عمیق دریا گرفتار شدند، او به نجات آنها شتافت و در آخرین لحظات توانست همه 5فرزندش را از خطر مرگ حتمی نجات دهد.

بازگشت پرونده شرور معروف به دادسرای جنایی

​​​​​​​18‌ماه پس از قتل وحید.م، شرور معروف تهران در زندان پرونده او برای رسیدگی به نقص تحقیقات، بار دیگر به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.
مرگ دختر جوان در جراحی زیبایی
دختری که بعد از سوختگی پایش، قصد جراحی زیبایی داشت، هنگام عمل به کما رفت و بعد از 14‌روز جانش را از دست داد.