17
دو شنبه 18 مرداد 1400
شماره 8288
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رکورد افسانه‌ای دنی

مسی در کنفرانس مطبوعاتی دیروزش، رکورد 43جام به‌دست‌آمده توسط دنی آلوز را به این دوست برزیلی‌اش تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد روزی این رکورد را بزند.
ویژه
سایت متریکا اسامی 11بازیکن تیم منتخب فصل را اعلام کرد که در ترکیب این تیم 9بازیکن از 2 تیم پرسپولیس و سپاهان هستند.
المپیک از پشت لنز
از جمله اخبار جالب این چند روز یکی هم محرومیت علیرضا بیرانوند از حضور در نخستین بازی فصل پرتغال بود. بواویشتا در هفته نخست به مصاف ژیل‌ویسنته می‌رود و بیرانوند به این دلیل بازی را از دست داده که باشگاهش با پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی مواجه است.
در لندن تاریخ در حال تکرار شدن است. 8آگوست2011 روملو لوکاکو قبل از انتقال به چلسی تحت آزمایش‌های پزشکی قرار گرفت و حالا 8آگوست2021 یعنی دقیقا 10‌سال بعد قرار است قبل از انتقال به چلسی تست پزشکی بدهد.

دختران امید و انتظار

ورزشکاران زن ایران هرچند در بازی‌های المپیک توکیو روی سکو نرفتند، اما توجه و توقع جامعه، ورزش کشور را به آینده آنها امیدوار کرده است
در مقایسه با دوره‌های قبل المپیک، زنان ایران با تعداد بیشتری به بازی‌های المپیک توکیو اعزام شدند، اما آیا آنها موفق‌تر از دوره‌های قبل هم بودند؟
مدال کمتر، مرغوبیت بیشتر، رتبه پایین‌تر

مدال کمتر، مرغوبیت بیشتر، رتبه پایین‌تر

مقایسه نتایج ایران در رشته‌های مختلف از المپیک2016 ریو تا المپیک2020 توکیو
المپیک توکیو به پایان رسید و کاروان ورزش ایران با کسب 3مدال طلا، 2نقره و 2برنز به وطن بازگشت.
من خائن نیستم!
من خائن نیستم!
مسی در کنفرانس مطبوعاتی با چشمانی گریان دلایل رفتنش از بارسلونا را توضیح داد
«من هیچ خیانتی به هواداران نکردم و همیشه با آنها صادق بودم. ما سعی کردیم قرارداد تمدید بشود اما نشد که بشود.» این جملاتی بود که ظهر دیروز مسی در کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی‌اش که با اشک‌و آه همراه بود بر زبان آورد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8288