07
یکشنبه 17 فروردین 1399
شماره 7909
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

با مردم
درحالی‌که مدام خبرهایی از نحوه فعالیت و حتی ساعات آغاز و پایان کاری اصناف در خبرها و فضاهای مجازی منتشر می‌شود، روسای اصناف مدام اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.
ویژه
«اگرچه این روزها بیمار هستم اما کرونا ندارم؛ لطفا برای مردم ننویسید علت مرگش کرونا بود» این دست نوشته عجیب کارگر یک رستوران است که به طرز مشکوکی فوت شده بود.
درحالی‌که عاملان جنایت هولناک مهاباد که پس از قتل جوانی به نام صادق برمکی، جسد او را به آتش‌ کشیده بودند در انتظار اجرای حکم قصاص بودند، یکی از آنها در زندان خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

نقشه باجناق برای سرقت از آقای خلبان

داخلی
طراح نقشه سرقت از خانه مرد خلبان، کسی جز باجناقش نبود. این مرد برای تصاحب سکه و دلارهای باجناقش، 2سارق حرفه‌ای اجیر کرد، اما خیلی زود دستش رو شد.
دانشمند هسته‌ای قلابی، دختران را اغفال می‌کرد

دانشمند هسته‌ای قلابی، دختران را اغفال می‌کرد

مرد شیاد که خودش را دانشمند هسته‌ای، نخبه علمی یا کارمند نهادهای امنیتی معرفی می‌کرد با خواستگاری از دختران جوان، آنها را فریب می‌داد و سرکیسه می‌کرد اما سرانجام در شرایطی که قصد فریب یکی از طعمه‌هایش را داشت دستگیر شد.
صدها قربانی الکل قلابی
صدها قربانی الکل قلابی
مسمومیت با الکل همچنان قربانیان زیادی می‌گیرد و طبق آمار منتشرشده توسط وزارت بهداشت در هفته‌های اخیر دست‌کم 3هزارو117نفر بر اثر استفاده از الکل مسموم شده و 320نفر جان خود را از دست داده‌اند.