۲۹
سه شنبه 28 آذر 1396
شماره 7274
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سیاه‌بازی کلاهبرداران هنگام انتقال سند خودرو

کلاهبرداران سند خودرو
فروشندگان خودرو، طعمه‌ مناسبی برای کلاهبردارانی هستند که خود را خریدار جا می‌زدند تا نقشه‌های شوم‌شان را عملی کنند. جدیدترین شگرد آنها، سیاه‌بازی هنگام انتقال سند خودرو است و جالب اینکه پلیس هنوز موفق به دستگیری آنها نشده است.
ویژه
قتل پسر 31ساله که به تنهایی در خانه‌ای در مشهد زندگی می‌کرد، پلیس را در برابر معمایی جنایی قرار داده است.
کارگر جوان وقتی دید همکارش در استخر آمونیاک سقوط کرده تلاش کرد وی را نجات دهد اما خودش نیز جانش را از دست داد تا حادثه هولناکی رقم بخورد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در استان سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتلی فراری،  10‌ماه پس از وقوع جنایت خبر داد.

محاکمه مرد 3 زنه به اتهام ربودن پدرزن دومش

پدرزن ربایی
مرد 3زنه وقتی فهمیدم پدرزن دومش از ازدواج مجدد او ناراحت‌شده، نقشه هولناکی کشید. او با همدستی 2مرد افغان پدرزنش را ربود و شکنجه کرد اما سرانجام دستگیر و محاکمه شد.
زورگیری از زنان با تبر

زورگیری از زنان با تبر

2مرد جوان که با تهدید چاقو و تبر از زنان سرقت می‌کردند به دام پلیس پایتخت افتادند. یکی از قربانیان این باند دونفره دختر جوانی است که دزدان هنگام سرقت صورت او را با چاقو زخمی کرده بودند.
عجیب‌ترین قاچاق انسان
عجیب‌ترین قاچاق انسان
جدیدترین کشف محموله قاچاق توسط گمرک ایران، پیرمرد و پیرزنی بودند که به امید زندگی بهتر، قصد سفر به ترکیه را داشتند.
نقشه قتل
عروس خانم با گریم و تغییر چهره، نقشه عجیبی برای انتقام از مادرشوهرش کشید و او را تا پرتگاه برد.

جلوگیری از خودکشی مقابل دادگستری

خودکشی
مردی با ریختن بنزین روی خودش قصد داشت جلوی دادگستری خودکشی کند اما اقدام به موقع شهروندان و حضور آتش‌نشانان مانع از عملی شدن نقشه این مرد شد.

3 حکم قصاص به‌خاطر یک قتل

حکم قصاص
3نفر که به‌خاطر اختلاف 96میلیون تومانی با مردی، او را به طرز فجیعی به قتل رسانده بودند بعد از چندین دور محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شدند.