۳۲
سه شنبه 28 آذر 1396
شماره 7274
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
قطعی 11ساعته برق فرودگاه بین‌المللی هارتزفیلد جکسون آمریکا شلوغ‌ترین فرودگاه جهان را فلج کرد.
وزارت دفاع آمریکا برای اولین بار وجود طرح و بودجه‌ای در این وزارتخانه برای رهگیری بشقاب پرنده‌ها و تحقیق در مورد آنها را تایید کرد.
هوشمندی یکی از مأموران آتش‌نشانی آلمان باعث شد پسربچه‌ای که داخل گاوصندوق پدربزرگش رفته و در آن را بسته بود، از خفگی نجات پیدا کند. مأمور یادشده به سرعت سوراخی در گاوصندوق ایجاد کرده و با یک لوله اکسیژن را به داخل گاوصندوق پمپ کرد.
ابوالحسن‌خان صبا در کنار درویش‌خان، یکی از نابهنگام‌ترین مرگ‌های تاریخ موسیقی کشورمان را داشته است. او در سال 1336 در چنین روزی، درحالی‌که تنها 55سال داشت تقریبا در همان سنی که استادش درویش‌خان قربانی نخستین تصادف رانندگی ایران شد ‌درگذشت و داغی ابدی بر دل خانواده موسیقی کشورمان گذاشت.
وقتی لبخند می‌زنید، 20ماهیچه چهره در حال انجام وظیفه‌اند. 3برابر این تعداد وقتی که می‌نویسید کار می‌کنند. در واقع همین‌حالا ناخودآگاه به 60ماهیچه فرمان داده‌ام بنویسند.

عکس روز

تبعیض نژادی
رنگین‌پوستان آمریکا با واژه تساوی هم که شده به وجود تبعیض نژادی در این کشور اعتراض می‌کنند- نیویورک | عکس:‌ آسوشیتد پرس
زیر آسمان شهر| غم نان اگر بگذارد

زیر آسمان شهر| غم نان اگر بگذارد

پایین بودن سرانه مطالعه در کشور دلایل مختلف و متنوعی دارد. اولین دلیلی که در این رابطه به ذهن می‌رسد، مشکل اقتصادی مردم است.
حرف‌های همسایه| حکایت چشم‌های تاتاری یک ایرانی‌الاصل
کوچه افشاری تنها کوچه‌ای در تهران بود که هر شب حتی شب‌های بارانی هم چند ستاره در افق‌اش چشمک می‌زدند. از دور می‌توانستی پیت‌حلبی سوراخ‌سوراخی که بیرون آلونک نگهبان محله در انتهای کوچه بود و حکم ستاره‌ قطبی زمینی برای مهمان‌های راه گم کرده را داشت ببینی و از نزدیک دست‌هایت را به گرمایش بسپاری.

ذهن زیبا| چه انتظاراتی از مشاوره پیش از ازدواج باید داشت؟

ذهن زیبا
روانشناسان ومشاوران خانواده و پژوهش‌های انجام شده در زمینه ازدواج‌های موفق موکدا بر این باورند که مشاوره پیش از ازدواج می‌تواند یکی از ارکان هر ازدواج موفقی باشد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
به گمانم هر انسانی که زندگی تنها ردیفی از مصایب و بدبختی‌های بی‌پایان برایش به یادگار گذاشته
حقوق و مستمری که بعد از فوت متوفی به بازماندگان می‌رسد جزو ترکه دارایی متوفی محسوب نمی‌شود