06
دو شنبه 27 مرداد 1399
شماره 8015
هوشمند
122
122
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
درحالی‌که گوگل در بازار جست‌وجوی اروپا، بیشترین سهم را با 90درصد در اختیار دارد، بسیاری از استارتاپ‌های حوزه سفر، اقدام به طرح شکایت از این شرکت کرده‌اند.
راکت اروپایی «آریان ۵» حامل 3ماهواره پس از هفته‌ها تأخیر به دلایل فنی و بدی آب و هوا، سرانجام صبح دیروز یکشنبه به مدار زمین پرتاب شد.
موبایل
تقریبا یک‌سال از زمانی که پانوس پانای، یکی از مقامات امور تولید مایکروسافت آینده گوشی‌های سرفیس Surface را مورد آزمایش قرار داد می‌گذرد.
دونالد ترامپ یک روز پس از آنکه به شرکت بایت‌دنس دستور داد که طی 90روز فعالیت تیک‌تاک را در آمریکا متوقف کند، می‌خواهد اقدامات بیشتری را علیه شرکت‌های چینی مانند «علی بابا» اعمال کند.
محققان کلینیک مایو با اشاره به این نکته که پلاسمای خون بهبودیافتگان کووید-19 به بهبودی سایر بیماران کمک می‌کند می‌گویند با این حال هنوز این قضیه به‌طور کامل اثبات نشده است.

سرقت آنلاین با رمز پویا

با وجود اجباری شدن رمز یکبار مصرف کلاهبرداران حقه‌های تازه‌ای را برای خالی کردن حساب مردم پیاده کرده‌اند
امنیت
از چند‌ماه پیش با هزار دردسر و گرفتاری برای مقابله با برداشت‌های غیرمجاز و سرقت آنلاین از حساب مشتریان بانک‌ها استفاده از رمز پویا اجباری شد.
هیولایی که تسلا پرورش می‌دهد

هیولایی که تسلا پرورش می‌دهد

شرکت تسلا موتورز از ساخت یک «رایانه آموزش شبکه عصبی» با نام Dojo خبر داد.
همکاری تهاتری با استارتاپ‌های اروپای شمالی
همکاری تهاتری با استارتاپ‌های اروپای شمالی
رونق کسب و کار در کشورهای شمال اروپا با وجود شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری بیماری کووید-19توقف چندانی نداشته است و در این راستا، استارتاپ‌های مختلف در این کشورها، ازجمله استارتاپ‌های حوزه سفر فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند.