06
چهار شنبه 8 مرداد 1399
شماره 8000
هوشمند
122
122
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
استارتاپ آلمانی Tandem که کارش آموزش زبان خارجی به‌صورت آنلاین است باتوجه به افزایش تقاضا به‌خاطر شیوع بیماری کووید – 19، یک سرمایه سریA به ارزش 4میلیون و 500هزار پوند به‌دست آورد.
دانشمندان برای جلوگیری و کاهش ریزش مو راه‌ها و برنامه‌های بسیار زیادی را تهیه کرده‌اند، اما یک کشف تازه می‌تواند کمک فراوانی به ترمیم موها و جلوگیری از ریزش آنها محسوب شود.
دانش
رقابت برای دستیابی به واکسن ویروس کرونا همچنان با جدیت ادامه دارد و این امر با شروع یک آزمایش بزرگ وارد مرحله‌ای جدید شده است مرحله‌ای که می‌تواند در نهایت منجر به خلاصی جامعه بشری از شر این ویروس عجیب و غریب شود.

5G از نمای نزدیک

روز گذشته برای نخستین‌بار خبرنگاران حوزه فناوری توانستند سرعت ۱.۵گیگابیت بر ثانیه را در سایت جدید نسل پنجم تلفن همراه تست کنند
فناوری
برای کاربران ایرانی که به‌صورت میانگین با سرعت دانلود 29.87مگابیت بر ثانیه روی اینترنت موبایل طی سال‌های اخیر سر‌و‌کار داشته‌اند، بدون‌شک تست سرعت دانلود بیشتر از ۱۵۰۰مگابیت بر ثانیه یا به‌عبارتی سرعت ۵۰برابر، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.
شارژ ۵۰درصدی گوشی در ۵دقیقه

شارژ ۵۰درصدی گوشی در ۵دقیقه

کوالکام با رونمایی از نسل پنجم شارژ سریع اعلام کرده، تحولی جدید در دنیای گجت‌ها به‌وجود می‌آورد
شرکت کوالکام از آخرین تکنولوژی شارژ سریع خود برای گوشی‌های هوشمند به نام Quick Charge 5 را رونمایی کرده است.
خرید هوشمند از داخل فروشگاه
خرید هوشمند از داخل فروشگاه
استارتاپ سوئیسی ادورتیما Advertima که ارائه‌دهنده پلتفرم دید رایانه‌ای است، دیروز اعلام کرد که در مرحله سریA، 15میلیون یورو به‌عنوان سرمایه از طریق گروه فورتیمو یک آژانس املاک سوئیسی به‌دست آورده است.