51
شنبه 6 مهر 1398
شماره 7770
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فیلم‌سازی با دغدغه‌مهاجرت

محمدعلی حسینی، کارگردان البرزی: بحث مهاجرت و فرار مغزها که دغدغه بسیاری از افراد است، از اولین موضوع‌هایی بود که در فیلمنامه‌های من رنگ گرفت
هنر هفتم
«محمدعلی حسینی» متولد سال 66 زاهدان، فارغ‌التحصیل رشته سینما و از هنرجویان انجمن سینمای جوان استان البرز است.
اخبار ویژه
مدیرکل بهزیستی البرز گفت: آمار کودکان کار غیرایرانی بدون هویت و اجازه اقامت قانونی در البرز در حال افزایش بوده و این در حالی است که مطابق قوانین کشوری امکان ارائه خدمات به این افراد وجود ندارد.
مدیرکل تعزیرات استان از جریمه ۷۰۰ میلیونی‌تومانی یک قاچاقچی دارو در البرز خبر داد و گفت: این قاچاقچی نیمی از جریمه خود را پرداخت کرد. «علی‌اکبر مختاری» در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: 2‌انبار قاچاق دارو در استان البرز در یک باغ‌ویلا کشف شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: زائران البرزی از مرز مهران وارد کشور عراق می‌شوند. به گزارش مهر، «سلیمان شکری» در نشستی با محوریت برگزاری همایش اربعین حسینی، اظهار کرد: در این همایش بزرگ مواکبی با حضور اهل تشیع، اهل تسنن و یا مذاهب از جمله مسیحیان کار خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند.
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اشتهارد ضمن تخلف اعلام کردن رهاسازی و تخلیه زباله در اراضی ملی گفت: این امر موجب سرایت حریق به تاغزارها و مراتع و مناطق بیابانی شهرستان می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از آزادسازی ۶۴ هکتار از اراضی ملی همجوار پروژه همت خبر داد.

تابستان ایمن در شاهراه مواصلاتی کشور

رئیس پلیس راهورالبرز: در حوزه استحفاظی معابر درون‌شهری، امسال در زمینه گردشگران تصادف فوتی نداشتیم
سفر
استان البرز مانند دیگر استان‌ها هر سال به‌ویژه در ایام تابستان، پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است، اما شرایط جغرافیایی این استان به عنوان شاهراه مواصلاتی کشور، بار مسئولیت متولیان برای تامین امنیت مسافران را دوچندان می‌کند.
PDF شنبه 6 مهر 1398
کوتاه البرز
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از راه‌اندازی سیستم‌ نوبت‌دهی اینترنتی در کلینیک‌های البرز خبر داد.
در چند دهه اخیر با سیر شتابان گذر از سنت به مدرنیته، شاهد تحولات شگرفی در نظام اجتماعی کشور بوده‌ایم که یکی از مهم‌ترین آنها حضور پررنگ و نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... است.