06
پنج شنبه 20 مهر 1402
شماره 8908
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقد به مدیریت 6درصدی‌ها

چهره روز
رئیس مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی دیروز مجلس، روی یکی از موضوعات قدیمی و پرحاشیه در صنعت خودرو دست گذاشت و گفت: ما منتقدیم که چرا دولت در خودروسازی با ۶درصد سهام مدیریت می‌کند.
ویژه
با اضافه شدن دهک‌های ۶ و ۷ به مشمول طرح کالابرگ‌الکترونیک، حالا 7دهک یارانه بگیر کشور می‌توانند از یارانه تشویقی این طرح استفاده کنند.
صنعت
واردکنندگان روغن تصمیم گرفته‌اند فعلا و تا اطلاع ثانوی، به واردات اقدام نکنند و دلیل‌شان این است که در نیمه نخست امسال 75درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال روغن‌خام وارد کشور شده؛ چرا که با افت قیمت جهانی این کالا در ماه‌های اخیر، تاجران برای خرید بیشتر و ارزان‌تر از هم سبقت گرفته‌اند.

عرضه خودرو‌های وارداتی در خوان قیمت‌گذاری

با وجود بارگذاری خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، واگذاری آنها معطل تصمیم سازمان حمایت و شورای رقابت در مورد تعیین قیمت نهایی است
گزارش
سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی با عرضه 6خودرو از دیروز برای ثبت‌نام متقاضیان مرحله اول باز شد. قرار است بعد از قیمت‌گذاری این خودرو‌ها در سازمان حمایت از مصرف‌کننده، برای تصویب نهایی به شورای رقابت ارسال و کار تحویل خودرو به مشتریان آغاز شود.

رتبه ایران در ذخایر مس و سرب دنیا

معاون ایمیدرو با بیان اینکه ایران دهمین کشور تولیدکننده فولاد است، گفت: ایران پنجمین کشور دارای ذخیره مس و ششمین کشور دارای ذخیره سرب در دنیا است.
۲ میلیون مشترک جدید به شبکه برق اضافه شد
وزیر نیرو از اضافه شدن ۲ میلیون مشترک و ۹۱۸ روستای جدید به شبکه برق کشور در ۲ سال گذشته خبر داد.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: شرکت سپرده‌گذاری هیچ سازوکاری برای اطلاع‌رسانی به مردم از طریق پیامک ندارد و مردم تمام پیامک‌ها درباره سهام عدالت جعلی بدانند و اساسا احتیاجی هم نیست که پیامکی درباره سهام‌عدالت به فردی ارسال شود.
PDF اقتصاد 1
کوتاه اقتصاد 1
آنچه #نئومارکسیست‌های مسلمان به دنبال آن هستند نابودی تولید و سرمایه‌گذاری با دخالت دولت در همه بازارها و قیمت‌هاست.