22
دو شنبه 25 فروردین 1399
شماره 7915
جامعه
23023618
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آلودگی ۴۵مرکز بهزیستی به کرونا

​​​​​​​رئیس سازمان بهزیستی ضمن تشریح اقدامات انجام شده جهت مقابله با کرونا در مراکز تابعه این سازمان، در عین حال از آلودگی ۴۵مرکز تحت پوشش سازمان بهزیستی به کروناویروس و جان باختن ۵۵نفر به این دلیل، خبر داد.
ویژه
سخنگوی وزارت بهداشت از دسترسی به تست‌های سریع کرونا براساس شناسایی آنتی بادی با تلاش فناوران ایرانی، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
​​​​​​​جمعی از استادان دانشگاه آزاد در نامه به علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد از مشکلات حاد اقتصادی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد خبر داده‌اند و از او خواسته‌اند به وضعیت معیشت آنها رسیدگی شود.

سردرگمی درآموزش

در شرایطی که مسئولان آموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای اعلام پایان سال تحصیلی خبر می‌دهند معلمان و دانش‌آموزان از عقب‌ماندگی درس‌ها به همشهری می‌گویند
گزارش
​​​​​​​ «بالاخره مدارس تا پایان سال تعطیل می‌شود یا نه؟ تکلیف امتحانات پایان سال چه شد؟ امتحان نهایی که معدلش در کنکور تأثیر مستقیم دارد را چگونه و چه زمانی برگزار می‌کنند؟ برای ما دانش‌آموزانی که دسترسی به اینترنت نداریم و نمی‌توانیم ارتباط مجازی با معلمان‌مان برقرار کنیم و از طرفی آموزش‌های شبکه تلویزیونی هم برایمان کافی نیست، فکری کرده‌اند؟ بالاخره شبکه شاد ثبت‌نام کنیم یا بگذاریم بچه‌ها در فضاهای آنلاین دیگری که در این 2ماه آموزش دیدند، درس‌شان را ادامه دهند؟» این‌ها بخشی از پرسش‌هایی است که در این روزها معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان از آموزش و پرورش دارند و می‌خواهند که مسئولان این وزارتخانه به صراحت درباره آن پاسخ دهند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
​​​​​​​ آدرنولکودیستفروفی یا ALD نوعی بیماری ارثی است که به غشای عایق سلول‌های عصبی در مغز آسیب می‌رساند.