2
دو شنبه 25 فروردین 1399
شماره 7915
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درخواست واتیکان از واشنگتن درباره ایران

پیترو پارولین، وزیر خارجه واتیکان در تماس تلفنی با کلی کرفت، نماینده آمریکا در سازمان ملل، خواستار لغو تحریم‌های واشنگتن علیه ایران شد.
مجلس دهم در 368جلسه علنی‌اش که برابر با هزار و 472ساعت نشست است، 661طرح و لایحه را بررسی کرده؛  یعنی نمایندگان 2ساعت و 20دقیقه از فرصت 4ساعته صحن علنی را به بررسی طرح یا لایحه اختصاص داده‌اند اما502طرح و لایحه در دستور کارشان به سرانجام نرسیده است که البته برخی از سوی مجلس مصوبه نشده و برخی دیگر توسط نهادهای بالادستی رد شده‌ است.
رئیس جمهور مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را شرح داد

لغو اجتماعات در ماه مبارک رمضان

از امروز همه ممنوعیت‌ها در تردد بین شهرستان‌ها در استان‌ها برداشته می‌‌‌شود
رئیس جمهور در آستانه ماه مبارک رمضان گفته است:  اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد که امروز مشاهده می‌کنیم، قاعدتا اجتماع حضوری نخواهیم داشت و باید این زحمت را صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی مجازی به عهده بگیرند و مردم از ‌صداوسیما و شبکه‌های مجازی استفاده بکنند.

پیام سردار قاآنی به رهبران عراق

یک نماینده جریان حکمت ملی با اشاره به سفرهای مقامات کشورهای مختلف ازجمله سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه به عراق گفت: سفر قاآنی به‌عنوان یک فرمانده نظامی به عراق کاملا طبیعی است.
نیروگاه بوشهر خاموش می‌شود
معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌ شده و هماهنگی صورت‌گرفته با شبکه سراسری برق کشور، فعالیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر به‌منظور انجام عملیات تعویض سوخت سالانه نیروگاه، بازرسی‌ها و تعمیرات دوره‌ای از روز یکشنبه 24فروردین‌‌ماه سال‌جاری متوقف خواهد شد.