22
شنبه 13 مرداد 1397
شماره 7447
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جمع‌آوری تعدادی از اتباع غیرمجاز پاکستانی و خبر تخریب سکونت‌گاه‌های‌ آنها در شهرری بازتاب‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است و حتی تعدادی از توییت‌ها از گم‌شدن 4کودک در مزارع اطراف سکونتگاه‌های تخریب شده، خبر دادند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از احتمال ارائه مشاوره‌های نادرست و غلط درخصوص انتخاب رشته داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور‌۹۷ هشدار داد و گفت: داوطلبان می‌توانند در این زمینه از امکان انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش استفاده کنند.
مدارس
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از الزامی‌شدن مراقب برای سرویس مدارس در پایه دبستان خبر داد و گفت: براساس آیین‌نامه مصوب هیأت وزیران و دستورالعملی که به تبع آن به تصویب کارگروه ماده ۱۹ رسیده، حضور مراقب برای ناوگان انبوه‌بر مانند ون، مینی‌بوس و اتوبوس در پایه ابتدایی الزامی است.
کارشناسان در گفت‌وگو با همشهری از مدیریت افکار عمومی در شرایط کنونی کشور می‌گویند

مردم در انتظار پاسخ

محوریت اعتراضات در برخی شهرهای کشور که از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا به امروز به‌صورت پراکنده ادامه دارد
وزارت دفاع؛ متولی امور رزمندگان3

وزارت دفاع؛ متولی امور رزمندگان3

برابر بند چ ماده88 قانون برنامه ششم توسعه، قوه قضاییه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کانون وکلای دادگستری، کانون کارشناسان رسمی و مرکز وکلا و کارشناسان قوه‌قضاییه مکلفند در سهمیه 30درصدی ایثارگران برای صدور دفاتر خدمات قضایی و الکترونیک
جزئیات طرح امریه سربازی جوانان روستایی اعلام شد
جزئیات طرح امریه سربازی جوانان روستایی اعلام شد
ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری از امکان اعطای امریه به جوانان روستایی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور با رد شائبه افتتاح خط تولید کارت ملی هوشمند از سال ۹۵ در کشور گفت: افتتاح خط تولید کارت‌های هوشمند در سال ۹۵ ارتباطی با تولید کارت هوشمند ملی ندارد.