21
شنبه 13 مرداد 1397
شماره 7447
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شوخی با اسلحه در مهمانی شبانه با قتل مردی ٤٧ساله پایان یافت. به گزارش همشهری، ساعت ٦صبح پنجشنبه ١١مرداد‌ماه مأمور کلانتری١٣٤ شهرک غرب با قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تهران تماس گرفت و گفت مردی با شلیک گلوله به قتل رسیده است
انفجار شیئی ناشناخته در مشهد موجب مصدومیت 22 نفر شد
ذخیره کردن بنزین در پارکینگ خانه، آتش‌سوزی مهیبی به راه انداخت و موجب سوختگی یک نفر شد.
داخلی
سال‌ها نقاشی می‌کشید و طراحی می‌کرد اما از آن شبی که همراه دوستانش از ترن هوایی پارک ارم سقوط کرد، فلج شد و دیگر جز صحبت کردن قادر نبود کوچک‌ترین حرکتی انجام دهد.

خواب گروگانگیران، رؤیای ٤میلیاردی را بر باد داد

2نفر از متهمان وظیفه نگهبانی و مراقبت از گروگان را برعهده داشتند اما وقتی هردوی آنها به‌خواب رفتند، گروگان نقشه فرار را کشید
پلیس آگاهی
مردان مسلح در نقش مأمور امنیت وارد آپارتمان اعیانی پسر تاجر شدند و با گروگان گرفتن او نقشه سرقت 4میلیاردتومانی را عملی کردند اما درست وقتی گروگانگیرها در خواب بودند جوان تاجر موفق به فرار شد.

نجات گروگان 6میلیارد تومانی

افراد ناشناس با ربودن پسری نوجوان قصد داشتند از خانواده‌اش 6میلیارد تومان باجگیری کنند اما این گروگان با تلاش پاسداران قرارگاه قدس آزاد شد.
با مردم
با مردم
با سلام. سال‌هاست 2ساختمان نیمه کاره در خیابان ولیعصر ابتدای کوچه شهید انصاری صداقت سابق بلاتکلیف رها شده و منظره ناخوشایندی را در این محدوده ایجاد کرده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
آتش‌سوزی در مرکز بهزیستی در مشهد موجب گرفتار شدن 18زن و دختر جوان در دود و آتش شد و 8نفر از آنها را دچار سوختگی کرد.