07
سه شنبه 21 فروردین 1403
شماره 9066
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حل مشکل بازنشستگی اهالی سینما

به‌گفته رئیس سازمان سینمایی پس از یک‌سال پیگیری و برگزاری جلسات مختلف، مسائل مربوط به بازنشستگی اهالی سینما و موضوع بازنشستگی هنرمندان حل شده است .
ویژه
‌هومن برق‌نورد که آخرین‌بار در سال ۱۳۹۸ در نمایش «زیبایی گاهی زن است» به کارگردانی سهراب حسینی ایفای نقش کرده بود، پس از بیش از4سال با نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی به صحنه تئاتر بازمی‌گردد.
کشور چین باز هم از علی رهبری دعوت کرده تا این بار با ۲ ارکستر سمفونیک جدید در شهرهای کینگ داوو و گویانگ با آثاری از آهنگسازان روس روی صحنه برود.
پخش‌کننده فیلم «مست عشق» از برنامه‌ریزی برای اکران همزمان این فیلم در ایران و ترکیه و حضور بازیگران خارجی آن در کشورمان خبر داد.

کنسرت رایگان وسط‌ پارک

بوستان‌های پایتخت بهترین ظرفیت را برای میزبانی کنسرت‌های موسیقی دارند
گزارش
اولین بار 7سال پیش بود که زمزمه‌های برگزاری کنسرت رایگان در پایتخت به گوش رسید.
هیچکاک به روایت‌فینچر

هیچکاک به روایت‌فینچر

فیلم جدید دیوید فینچر بازسازی «بیگانگان در قطار» هیچکاک است
47سالی از انتشار کتاب «هیچکاک/ تروفو» پرویز دوایی عنوان «سینما به روایت هیچکاک» را در ترجمه فارسی بر آن گذاشت ، که محتوایش گفت‌وگوی تروفو و هیچکاک درباره فیلم‌های هیچکاک است، می‌گذرد.
واکنش منتقدان به فیلم تازه فورد کوپولا
واکنش منتقدان به فیلم تازه فورد کوپولا
پس از نمایش خصوصی فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا در لس‌آنجلس، اکنون یک نمایش دیگر آن در لندن انجام شده است. آنچه تا به حال درباره این فیلم گفته شده این است که فیلم حماسی ۱۲۰میلیون دلاری کاپولا یک فیلم گیج‌کننده است؛ کاملا گیج‌کننده، تعریف‌ناپذیر، مناسب برای موزه و کار یک دیوانه.
PDF بیست و چهار
کوتاه بیست و چهار
حسن حسن‌دوست، تدوینگر: چالش اصلی در «پرویزخان» برای من این بود که چون فوتبالی نیستم و با فوتبال و فضای آن ارتباط خاصی ندارم درک موضوع در برخی موارد برایم سخت بود.
عطاءالله سلمانیان، کارگردان: وضعیت سینما پیچیده است .