02
سه شنبه 21 فروردین 1403
شماره 9066
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تدارک ویژه برای اربعین امسال

وزیر کشور در جلسه ستاد اربعین وزارت کشور با تأکید بر ضرورت رفع کمبودها و ضعف‌های گذشته در راهپیمایی اربعین اظهار کرد: دراین زمینه مواردی را که به دولت عراق مرتبط است باید با این کشور حل و فصل کنیم.
ویژه
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در نشست مشترک مجلس و دولت گفت: ایجاد یک کارگروه مشترک میان مجلس و دولت برای همفکری و هم‌افزایی در راستای اجرای سازوکارهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم در تحقق جهش تولید باید مورد توجه باشد.
طی سال‌های اخیر، اقدام‌های بی‌سابقه‌ای به‌منظور انسداد مرزهای کشور انجام شده ‌است.
مراسم گرامیداشت سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی، صبح دوشنبه با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و دیگر مسئولین لشکری و استانی در حسینیه‌ گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

صنعت هسته ای؛ در جمع 5کشور برتر هستیم

با وجود انواع تحریم‌ها، ایران جزو برترین های جهان در حوزه دستاوردهای هسته‌ای به‌حساب می‌آید
گزارش
سازمان انرژی‌اتمی ایران در حالی در آستانه پنجاهمین سال تاسیس خود قرار گرفته است که طی حدود سه سال اخیر شاهد جهش‌های قابل‌توجهی درمسیر توسعه صنعت هسته‌ای بوده‌ایم، آن‌هم در شرایطی که آمریکا با همراهی دولت‌های غربی از هیچ تلاشی برای متوقف کردن چرخ این صنعت دریغ نکرده است.

تور منطقه‌ای امیرعبداللهیان در ایستگاه دمشق

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشور پس از ملاقات و گفت‌وگوهایی با مقامات عمان، صبح دیروز دوشنبه به منظور دیدار و رایزنی با مقامات عالی رتبه سوریه ، عازم دمشق پایتخت این کشور شد.
قانونی که 35هزار زندانی را نجات می‌دهد
نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس خواستار تسریع در بررسی طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی و مهریه در مجلس شد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
براساس گزارش برخی منابع خبری در پاکستان، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، روز سوم اردیبهشت طی سفری 3روزه به اسلام‌آباد می‌رود.