03
چهار شنبه 25 بهمن 1402
شماره 9027
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان‌نما/روشن کردن موتورسیکلت زیر بمباران صهیونیست‌‌ها

پدر ادامه حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، فیلمی در شبکه‌های اجتماعي منتشر شده که در آن دیده می‌شود نیروهای صهیونیستی 3غیرنظامی فلسطینی را که تلاش می‌کنند تا یک موتورسیکلت را روشن کنند بمباران می‌کنند.
ویژه
رئیس سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی اعلام کرده رژیم‌صهیونیستی ۱۰درصد از خبرنگاران غزه را به شهادت رسانده است.
گزارش 2
«بارها گفته‌ام که بایدن از نظر شناختی برای رئیس‌جمهوری، فرماندهی کل قوا و ریاست دولت آمریکا مناسب نیست.» این بخشی از اظهارات رونی جکسون ، پزشک سابق کاخ سفید است که این روزها نقل محافل سیاسی آمریکا شده است.

جنگ در برابر جنگ

هشدار سیدحسن نصرالله ‌ به رژیم صهیونیستی نسبت به گسترش جنگ‌
گزارش
همزمان با ادامه جنگ در غزه و تحولات پرتنش در منطقه، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شامگاه سه‌شنبه به ایراد سخنرانی پرداخت. دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنان خود به مناسبت «روز جانباز» یا به قول لبنانی‌ها «یوم الجریح»، ضمن تجلیل از نیروهای جانباز مقاومت، از سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت تجلیل کرد.
بازدارندگی مقاومت از زبان نصرالله

بازدارندگی مقاومت از زبان نصرالله

سیدحسن نصرالله نیروهای مقاومت را دارای قدرت بازدارنده توصیف کرد
نصرالله در سخنان شامگاه سه‌شنبه خود به ضرورت مقابله با اشغالگران پرداخت و گفت که آغاز ورود لبنان به رویارویی با اشغالگران، در درجه اول به منزله یک مصلحت ملی برای لبنان جهت جلوگیری از پیروزی اسرائیل است.
هشدار فائو درباره فاجعه قحطی و گرسنگی در غزه
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو هشدار داده ساکنان نوار غزه با سطح بی‌سابقه‌ای از گرسنگی مواجه هستند.در بیانیه این سازمان آمده که سطح بی‌سابقه‌ای از ناامنی شدید غذایی و گرسنگی و قحطی در نوار غزه وجود دارد.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
یک فرد با هویت جعلی به پایگاه‌ها و مقرهای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کرده است.