05
پنج شنبه 30 فروردین 1403
شماره 9072
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توقف قصاص با یک سوگند کمتر

گزارش
50نفر در مراسم قسامه علیه پسر جوان سوگند یاد کردند که او قاتل است و با همین قسم‌ها بود که به قصاص محکوم شد و تا یک‌قدمی چوبه دار رفت، اما 2شب پیش از اجرای حکم، یکی از افرادی که قسم خورده بود دچار عذاب وجدان شد و قسمش را پس گرفت تا اجرای حکم متوقف شود.
ویژه
آتش‌سوزی در خانه‌ای در شرق تهران جان مردی سالخورده را گرفت. به‌گزارش همشهری، ساعت۱۱:۱۳ صبح چهارشنبه دیروز به آتش‌نشانی تهران خبر رسید که خانه‌ای در منطقه مجیدیه دچار آتش‌سوزی شده است.
آن سوی مرز
زن برزیلی که برای دریافت وام 2500پوندی، با جسد عمویش راهی بانک شده بود، دستگیر شد.

سرنوشت متفاوت 4محکوم به مرگ، پای چوبه‌ دار

دادسرا
پیش از آنکه آفتاب دیروز، چهارشنبه طلوع کند، 3قاتل و یک متجاوز برای اجرای حکم مرگ پای چوبه دار رفتند، اما سرنوشت یکی از قاتلان با چوبه دار گره خورد و 3زندانی دیگر موفق شدند از پای چوبه دار به زندان بازگردند.
جدال زن 60ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر

جدال زن 60ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر

زن 60 ساله كه برای چیدن گیاهان دارویی به ارتفاعات شهرستان پیرانشهر رفته بود، هدف حمله خرس قرار گرفت اما به طرز معجزه‌آسایی از این جدال هولناک جان سالم به در برد.
موادفروشی دختر جوان با موتوربرقی
موادفروشی دختر جوان با موتوربرقی
دختر جوان سوار بر موتوربرقی در شهر پرسه می‌زد و موادفروشی می‌کرد اما مأموران پلیس او را دستگیر و در بدنه موتورش 6کیلو تریاک کشف کردند.
گردشگر 67ساله که از بعدازظهر سه‌شنبه در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره در استان ایلام ناپدید شده بود، به‌وسیله هلال‌احمر نجات یافت. این گردشگر بر اثر سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود که امدادگران هلال‌احمر روز گذشته موفق شدند او را پیدا کنند و از خطر مرگ نجات دهند.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
3نفر که با یکی از دوستان‌شان دچار اختلاف مالی شده بودند او را ربوده و برای آزادی‌اش معادل 50میلیارد تومان رمزارز می‌خواستند اما وقتی پی بردند پلیس در تعقیب آنهاست گروگان‌شان را رها کردند.