02
پنج شنبه 30 فروردین 1403
شماره 9072
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیام تبریک رهبرمعظم انقلاب به قهرمانان کشتی

رهبری
درپی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، رهبر معظم انقلاب در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.
گزارش2
همزمان با بازتاب گسترده عملیات «وعده صادق» علیه اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی، موج تازه دروغ‌پردازی‌‌های رسانه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب با هدف موج‌سازی‌های ضدامنیتی در کشور آغاز شده‌‌است.
‌ حاجی‌زاده در پاسخ به خبرنگاران در حاشیه مراسم رژه ارتش

پاسخ کوتاه بود: 100 درصد می‌زنیم

رئیس‌جمهور در مراسم رژه ارتش به صهیونیست‌ها درخصوص تعرض به ایران هشدار داد
گزارش
رژه بزرگ روز ارتش با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در مرکز آموزش و پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی ارتش در لویزان و همزمان در مراکز استان‌ها برگزار شد.

پاسخ نمایندگان اقلیت‌های دینی به رژیم صهیونیستی

5 نماینده اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه امنیت و صیانت از نظام مقدس و ملت خط قرمز است، اعلام کردند که هرگونه خطای رژیم صهیونیستی و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.
تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان
ایران و پاکستان با توجه به تهدیدهای تروریستی مشترک، برای گسترش همکاری‌های امنیتی آمادگی دارند.
رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیأت دولت گفت: اگر طرف‌های مقابل به تعهدهای خودشان عمل کنند، ماهم به تعهدات برجامی خود عمل می‌کنیم.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت تأکید کرد که آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران دچار ترس و دلهره کرده، داشتن علم و دانش ساخت فناوری‌های جدید است، نه صرف در اختیار داشتن این محصولات.
برنامه عملیاتی دولت برای تحقق شعار سال در نشست روز چهارشنبه هیأت دولت بررسی و تصویب شد.