15
یکشنبه 23 مهر 1402
شماره 8911
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گاوبیمار، مردم را به هاری مبتلا کرد

تقویم حوادث
40سال پیش در چنین روزهایی، اتفاقی عجیب در هشترود در استان آذربایجان شرقی، جان عده‌ای از مردم را به خطر انداخت؛ اتفاقی که بر اثر اشتباه و سهل‌انگاری یکی از کسبه محل رخ داد و وی با فروش گوشت آلوده به مردم، برخی از آنها را تا یک قدمی مرگ برد.
ویژه
به ‌دنبال قتل مرموز مرد افغانستانی در شمال غرب تهران، برادر و پسرعموهای وی به‌عنوان مظنون در قتل بازداشت شده‌اند.
سقوط تلویزیون روی کودکی 14ماهه در مشهد موجب جان باختن وی شد.
ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران در جریان تعقیب و گریز با یک خودروی دنا موفق به دستگیری راننده و کشف 68کیلو شیشه شدند.
قاتل سریالی کلمبیایی که به جرم قتل بیش از 190کودک در زندان به سر می‌برد، در 66سالگی به کام مرگ رفت.
داماد خانواده که مادرزن و پدرزنش را در ویلای طالقان به قتل رسانده بود به قتل برادر زنش هم اعتراف کرد

3جنایت برای رسیدن به ارثیه

گزارش
تحقیقات در پرونده داماد جوانی که با انگیزه تصاحب ارثیه، پدرزن و مادرزنش را به قتل رسانده بود، نشان داد که او 7سال قبل هم برادرزنش را به قتل رسانده است؛ به این امید که اموال خانوادگی آنها را به چنگ آورد.
شکارچی به چاه افتاد

شکارچی به چاه افتاد

شکارچی جوجه‌تیغی وقتی هدف حمله سگ‌ها قرار گرفت، قصد فرار داشت اما در تاریکی شب به عمق چاهی 25متری سقوط کرد.به گزارش همشهری، حوالی ساعت 8شامگاه جمعه به آتش‌نشانان شهرستان گرگان خبر رسید که مردی ۵۰ساله به اعماق چاهی در روستای نوده ملک سقوط کرده و جانش در خطر است.
قاتل شهید الداغی قصاص می شود
قاتل شهید الداغی قصاص می شود
قضات دیوان‌عالی کشور حکم قصاص قاتل شهید الداغی را تأیید کردند تا شمارش معکوس برای مجازات جوان جنایتکار در ملأعام آغاز شود. به‌گزارش همشهری، اوایل اردیبهشت‌ماه امسال فیلمی کوتاه از حادثه‌ای هولناک در سبزوار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.