6o7
پنج شنبه 1 آذر 1397
شماره 7534
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خیرمقدم عالیجاب جوان!

یادداشت هفته
رفیقی داریم که یک ممیزه آشکار و دوست‌داشتنی دارد؛ در هر شرایطی که می‌بینی‌اش، یک لبخند پت و پهن روی صورتش نصب است و همانند «محمود شهریاری» چشم‌هایش -همزمان- نازک می‌شود.
ویژه
«ژنرال» استقلالی‌ها همیشه یک چیز را ثابت کرده است؛ اینکه او تمام نمی‌شود.
خیلی‌ها از همین حالا روزشمارشان را برای 31خرداد سال بعد به‌کار انداخته‌اند؛ روزی که «داستان اسباب‌بازی‌ 4» اکران می‌شود. «داستان اسباب‌بازی» همیشه به‌عنوان یکی از خاطره‌ساز‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما معرفی شده است.
اول آذر برای همه ایرانی‌های هنردوست و علاقه‌مند به معماری و تاریخ، روز مهمی است، روزی که به نام شهر هنر و تاریخ تصویب و نامگذاری شده؛ روز اصفهان.
در این چندسال که دابسمش و تولید ویدئو خیلی مد شده، خیلی از افراد سعی کرده‌اند سراغ این کار بروند و شانس خود را امتحان کنند اما در این بین فقط تعداد انگشت شماری توانسته‌اند با خلاقیت و تیزهوشی کارشان را همراه کنند و بین مخاطبان جایگاهی به‌دست آورند.
دختر تابان چون خورشید که از ترک بام‌های گلی، خانه‌ها را نور می‌دهید و گرما می‌بخشید مرحمت بفرمایید شاخه‌ای نور هم بر این یکی ویرانه ببخشید که هنوز آوار تاریکی و در انتظار بازسازی است.
​​​​​​​در شماره‌های گذشته پیرامون چگونگی به سلطنت‌رسیدن آخرین پادشاه سلسله قاجاریه گزارش‌های مستندی از نظر خوانندگان گرامی گذشت. 6سال پس از انتخاب سلطان احمد به سلطنت ایران، شاه‌جوان18ساله شد.
کامبیز دیرباز که بیشتر در نقش‌های لوطی‌مسلک درخشیده، از پیوستن به پویش‌های اجتماعی می‌گوید

کمک می‌کنم،حتی اگر زندان بیفتم

سینما
صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام پر است از واکنش‌هایش به موضوعات اجتماعی و بازتاب دغدغه‌هایش درباره مشکلاتی که شاید گریبان خودش را نگرفته باشند، اما چون به مردم سرزمینش تعلق دارند، دل او را هم رنجانده.
درمان با کتابخواری

درمان با کتابخواری

شاید اینکه روی سردر کتابخانه مصر باستان نوشته شده «خانه‌ای برای درمان روح» نشان از قدمت این علم داشته باشد؛ احتمالا مردمان باستان به خاصیت درمانی کتابخوانی واقف بوده‌اند!
دور از چشم مادرم آشپزی می‌کردم
دور از چشم مادرم آشپزی می‌کردم
شاید تا قبل از سال 86هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که روزی فشن و مد وارد دنیای خوراکی‌های ایرانی شود و سبک و سیاق خاصی برای خود داشته باشد اما وقتی جوان 19ساله‌ای برای نخستین بار در جعبه جادویی بحث فشن و غذا را مطرح کرد، ‌بسیاری از مخاطبان از آن استقبال کردند.
خاطره بازی
امسال که هوا زودتر از توقع و عادت ما سرد شده است، خیلی‌ها وسایل گرمایشی خانه‌هایشان را زودتر از همیشه راه انداخته‌اند تا از شر سرما مصون بمانند و به سرماخورگی و سینه پهلو و آنفلوآنزا مبتلا نشوند.

اوقات خوش فراغت

اینکه چگونه آخر هفته‌های خود را بگذرانیم، همیشه یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها بوده است.

گیاهان آپارتمانی‌ای که هوای خانه را تصفیه می‌کنند

یک تیر و دو نشان است. هم خانه شما را زیبا می‌کند و هم هوای آن را تصفیه.

پسته پلو به سبک مانی

به گفته مانی یزدانپرست در قدیم غذایی به اسم باقالی پلو وجود نداشته بلکه این غذا پسته پلو بوده که به مرور به‌علت گرانی پسته باقالی جای آن را گرفته است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
ایران کم بزرگمرد و بزرگ‌زن نداشته است؛ انسان‌هایی آزاده که ایران و آزادی، عشق اول و آخرشان است و تا پای جان هم ایستاده‌اند؛ کسانی که نه زر و زور سرشان را خم کرده است و نه تزویر؛
تاکنون بارها درباره روش‌های لاغری و غذاهایی که موجب کم‌کردن وزن در افراد می‌شود، نوشته‌ایم اما کمتر پیش آمده که به سراغ دغدغه افراد لاغر برویم.
پاییز است و هوای دل‌انگیز بارانی که بعد از گرمای تابستان حسابی می‌چسبد اما اگر دست نجنبانیم و از این نعمت نهایت استفاده را نکنیم هوا وارونه و آلودگی‌هایش نمایان می‌شود.