15
دو شنبه 9 آبان 1401
شماره 8626
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زنگ خطر کاهش ذخایر خونی در اصفهان

مدیر انتقال خون استان شیوع آنفلوآنزا و بیماری‌های عفونی در فصل پاییز را علت کاهش ذخایر خونی می‌داند
گزارش2
آغاز فصل سرما، تعداد مراجعان را به مراکز درمانی بیشتر می‌کند. از سرماخوردگی گرفته تا انواع و اقسام بیماری‌های عفونی در نیمه دوم سال بیشتر می‌شود.
ویژه
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: طرح تحریک تقاضا در بازار صنایع‌دستی با ارائه کارت اعتباری در این استان اجرایی شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به حمایت دولت از بخش تولید، گفت: در نیمه نخست سال‌جاری ۶ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشته است.
عکس خبر
پس از 2 سال تعطیلی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا اول آبان تا هفتم آبان در کنار بقعه متبرک امامزاده سلطان سیداحمد ع برگزار شد.

پایان محدودیت کشت در خوزستان

خوزستان بعد از چند دوره محدودیت و ممنوعیت به‌دلیل کمبود آب، امسال بدون هیچ محدودیتی کشت پاییزه را آغاز کرد
گزارش
یک‌ماه از پاییز گذشته است و آمارها نشان می‌دهد از ابتدای سال آبی جاری_ابتدای مهر_ تا 7آبان، میزان کل ورودی آب به سدهای کشور، ۱۲درصد کاهش داشته و 1.05میلیارد مترمکعب است.

آزادسازی ۶۰هکتار از اراضی دریاچه سد زاینده‌رود

مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آغاز آزادسازی ۶۰هکتار از اراضی دریاچه سد زاینده‌رود خبر داد. به گزارش مهر، احمدرضا صادقی اظهار کرد: رفع تصرف و آزادسازی حدود ۶۰ هکتار از اراضی تملیکی سد زاینده‌رود با حکم قضایی و با همکاری کلانتری شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری در روستای پهنا و آزادگان آغاز شد.
اشتغال 5هزار نفری در سیستان و بلوچستان
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان در گردهمایی وبیناری با گلخانه‌داران سبزی و صیفی استان سیستان و بلوچستان با هدف ارتقای سلامت محصولات کشاورزی برگزار شد.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت:۱۳ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی از محل اعتبار ملی به‌منظور رونق و توسعه روستاهای استان اختصاص یافت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه استان زنجان، دارای کمترین تورم‌ نقطه به نقطه در بین استان‌های کشور است، گفت: تورم نقطه به نقطه زنجان کمتر از میانگین کشوری است.