15
چهار شنبه 6 مهر 1401
شماره 8600
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احیای پارک جنگلی«گوی نیک»درخراسان‌شمالی

میز خبر
بخشدار مرکزی رازوجرگلان خراسان‌شمالی گفت: پارک جنگلی «گوی‌نیک» به‌عنوان ذخیره‌گاه گونه‌های جنگلی خاص در شمال‌شرق کشور با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار در سال‌جاری احیا می‌شود.
ویژه
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۹۹.۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از سفر بیش از 4.6میلیون زائر به مشهد در دهه پایانی صفر خبر داد.
عکس خبر
آبادان از شهرهای مهم خوزستان و به شکل مثلثی است که قاعده آن به طرف خلیج‌فارس و رأس آن به سمت خرمشهر است.
با پایان فصل برداشت گندم در کشور اعلام شد

10 استان؛ قطب تولید گندم

خوزستان، گلستان، کردستان، فارس، کرمانشاه، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، همدان، لرستان و آذربایجان شرقی بیشترین میزان تولید و خرید تضمینی گندم را ثبت کرده‌اند
گزارش
برداشت گندم تابستانه تقریبا به پایان رسیده است و استان‌های مختلف کم‌کم برای کشت پاییزه آماده می‌شوند. از ابتدای فصل برداشت و خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از 7میلیون تن گندم از استان‌های مختلف خریداری شده است.

روستای اسلام‌آباد در بن‌بست سد قشلاق

تکمیل نشدن پروژه سد قشلاق در روستای اسلام‌آباد شهرستان صحنه، اهالی را با کمبود خدمات رفاهی و سردرگمی در جابه‌جایی روستا مواجه کرده‌است
اهالی روستای اسلام‌آباد سرگرم کشاورزی و دامپروری بودند که نوید رونق اقتصادی با ساخت سد به آنان داده شد.
برداشت ۲هزار تن میگو در سیستان و بلوچستان
برداشت ۲هزار تن میگو در سیستان و بلوچستان
مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از پایان برداشت 1919تن میگو فصلی بدون بروز بیماری در سایت شهید صنعتی گواتر دشتیاری خبر داد.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان از آغاز برداشت محصول زیتون از باغات شهرستان طارم خبر داد و گفت: براساس برآوردهای انجام شده امسال بیش از ۱۰۰هزار تن محصول از باغات زیتون طارم برداشت می‌شود.