04
پنج شنبه 10 اسفند 1402
شماره 9040
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رالی پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی

سفر
پیش‌فروش بلیت‌های ناوگان عمومی مسافربری برای تعطیلات نوروز1403 از 10روز دیگر، یعنی یکشنبه، ۲۰اسفند آغاز می‌شود و هموطنانی که می‌خواهند با اتوبوس به سفر بروند، باید برای رزرو بلیت موردنیاز خود از این تاریخ آماده باشند.
ویترین
در بازار مردانه باب همایون، می‌توان برای بچه‌ها هم کت و شلوار خرید. قیمت کت و شلوار بچگانه در این بازار یک‌میلیون و 500هزار تا 3میلیون تومان است.

باب طبع همایونی

چند قدم در باب همایون، بورس کت و شلوارفروشی تهران؛ به‌دنبال پاسخ به یک سؤال: یک دست کت و شلوار چند؟
گزارش
معبر تاریخی باب‌همایون، بورس مغازه‌های کت و شلوار مردانه است که در آن همه جور کت و شلواری برای هر سلیقه‌ای به‌خصوص جوانانی که در شرف داماد شدن هستند، یافت می‌شود.

سیاست‌های میلی در اقتصاد آرژانتین

آنطورکه آمارها نشان می‌دهد، با وجود آنکه مدت اندکی از انتخاب خاویر میلی، رئیس‌جمهور جدید آرژانتین می‌گذرد او توانسته است موفقیت‌های چشمگیری در فضای اقتصاد بحران زده آرژانتین به‌دست آورد.
شاخص بورس سبزپوش شد
پس از چندین روز نزول سنگین، دیروز شاخص کل بورس تهران بیش از 8هزارو800واحد افزایش یافت.
یک درصد جمعیت دنیا، یک درصد خاک دنیا و ۷درصد ذخایر معدنی در ایران وجود دارد و در عین حال بسیاری از منابع در کشور دست نخورده باقی مانده است.

نقل قول/ بهره‌مندی روسیه از خدمات فنی و مهندسی ایران در حوزه نفت

لئونید لوزچکو، رئیس شورای تجاری روسیه و ایران گفت: در سال‌های اخیر شاهد رشد همکاری در بخش‌های مختلف اقتصادی بین ایران و روسیه بوده‌ایم و در حوزه نفت، ضمن اینکه ما در حال انتقال فناوری به ایران برای استخراج در مناطق سخت هستیم، ما نیز از خدمات فنی و مهندسی همکاران ایرانی در خاک روسیه بهره‌مند شده‌ایم.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
فقط 20روز به پایان سال مانده و هنوز از تعیین هزینه معیشت به‌ عنوان یکی از معیارهای حداقل مزد خبری نیست.