04
چهار شنبه 9 اسفند 1402
شماره 9039
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رؤیافروشی مجازی به کارجویان

گفت‌وگو
یک مشاور اقتصادی و سرمایه‌گذاری می‌گوید: با فرض اینکه تبلیغات شغل کم‌سرمایه، کلاهبرداری نباشد، متأسفانه اغلب آنها واجد تعریف شغل نیستند و در بهترین حالت می‌توانند فقط یک مشغله پاره‌وقت و کمک‌خرج باشند.
ویژه
شرکت ملی گاز ایران از همه هموطنان درخواست کرد که در مصرف گاز حداکثر صرفه‌جویی را به عمل آورند تا امکان بهره‌مندی از آن برای همه هموطنان در اقصی‌نقاط کشور فراهم شود.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت با بیان اینکه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ هیچ تصمیمی در ارتباط با تغییر قیمت حامل‌های انرژی گرفته نشده و به‌نظر نمی‌رسد مجلس نیز در این زمینه ورود کند، گفت: اما به هر حال باید کشور به سمتی برود تا بنگاه‌هایی که در زمینه انرژی فعالیت می‌کنند، منابع مورد نیاز را تأمین کنند.
سود بانکی تغییر نمی‌کند. این تازه‌ترین واکنش احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم است.

سراب ثروت در فضای مجازی

تبلیغ مشاغل کم‌سرمایه و پربازده در شبکه‌های اجتماعی زیادشده؛ درآمد بالا با کار آسان؟
گزارش
«با 10میلیون تومان برای خودت شغل خانگی پردرآمد بساز... . با این آموزش‌ها روزی یک‌میلیون تومان درآمد داشته باش... . فقط با گوشی خودت ماهی 30میلیون تومان درآمد کسب کن... . با نمایندگی ما درآمد دلاری داشته باش... .»

می‌توانید از مرکز مبادله سکه بخرید

مرکز مبادله ارز و طلای ایران از عرضه گسترده سکه از روز یکشنبه هفته بعد خبر دادو اعلام کرد: همه مردم می‌توانند در این حراج شرکت کنند.
«سهام تودلی» شرکت‌ها حق رأی ندارد
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سرمایه در مالکیت شرکت‌های زیرمجموعه شرکت‌های خودروسازی یا به تعبیری سهام تودلی از ابتدای سال آینده فاقد حق رأی خواهد بود.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر مبنای شاخص‌های کارکردی خبر داد. به‌نظر می‌رسد این موضوع می‌تواند اولین گام در اصلاح نظام بودجه ریزی باشد.