• چهار شنبه 9 اسفند 1402
  • الأرْبِعَاء 18 شعبان 1445
  • 2024 Feb 28

گردش و خرید با یک بلیت مترو

حدود 60 پروانه اجرای مجتمع ایستگاهی مترو برای یک منطقه اعطا شده است
برنامه‌‌‌ریزی برای ساخت ۱۲مجتمع ایستگاهی مترو در تهران از ابتدای سال‌جاری آغاز شده است. این تعداد طی مدت باقی‌مانده از عمر مدیریت شهری ششم تهران، به 22 ایستگاه خواهد رسید.

فرمان حمله به رأی‌دهنده‌ها

تنها 2روز دیگر تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان‌رهبری زمان باقی مانده و همه‌جا سخن از انتخابات است، اما بدخواهان خارجی و تحریم‌طلبان داخلی با در دستورکار قرار دادن رویکردهای خصمانه، می‌کوشند مردم را از رفتن پای صندوق های رأی منصرف کنند.

2شاخص انتخاب اصلح

شاخص برای انتخاب اصلح زیاد است اما در این متن 2شاخص کاربردی را مطرح می‌کنم تا از کلی‌گویی عبور کنم. بسیاری از شاخص‌ها قابل محاسبه نیست، مثل اینکه کاندیدا باید مردمدار، کارآمد، متخصص، انقلابی و... باشد.

به کدام ليست رأی دهیم؟

هر دوره‌ای، ادبیات خاص خودش را دارد. ما اكنون در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که بالا‌ترین حیثیت یک نظام، مشارکت مردم آن در امر حکومتداری است.

باید‌دوربین دوستت داشته باشد

سیما تیرانداز این روزها سریال «داوینچیز» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد. این سریال دومین ساخته افشین‌ هاشمی ‌برای پلتفرم‌هاست که به‌دلیل اتفاقاتی که برای سریال شبکه مخفی زنان افتاد، همزمان با آن در حال پخش است.

گروه خونی من درجهان نادر است

15ساله بود که فهمید گروه خونی‌اش متفاوت است، اما نمی‌دانست این گروه خونی که به نام «او بمبئی» OH شناخته می‌شود یک گروه خونی نادر است و تعداد اند کی از افراد در جهان آن را دارند.

دریاچه ارومیه نفس کشید

امیدها برای احیای بزرگ‌ترین دریاچه داخلی کشور افزایش یافت وباپشت‌سرگذاشتن پاییز کم بارش، زمستان به طبیعت روی خوش نشان داد و حجم ذخیره آبی سدهای اطراف دریاچه ارومیه را تا 50درصد افزایش داد.

آخرین نتایج نظرسنجی‌ها درباره انتخابات