04
شنبه 16 دی 1402
شماره 8993
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سلبریتی‌سازی‌ با الاغ!

رسانه
درحقیقت، گاهی کسانی که در یک حوزه تبلیغ می‌کنند، لزوماً از مسیر فعالیت در آن حوزه به سود نمی‌رسند بلکه می‌توانند با بهره‌برداری از کسانی که جذب آن حوزه می‌شوند به انتفاع مالی بر‌سند.
ویژه
هفته گذشته حضور یک پرورش‌دهنده الاغ در برنامه تلویزیونی میدان، حاشیه‌ساز شد و الاغ سواری مجری این برنامه بیش‌ازپیش به داغ شدن این حواشی انجامید.
جهان
دیگر یارانه کور نمی‌دهیم. این شاکله مانیفست اقتصادی دولت جدید آرژانتین به ریاست‌جمهوری خاویر میلی است که سیاست شوک‌درمانی را هدف قرار داده است.

درخواست بخش خصوصی؛ تعطیلی شنبه‌ها

تأکید و درخواست مجدد بخش خصوصی برای تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها
گزارش
لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته مدتی است در مجلس مسکوت مانده و به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی آن اختلاف نظر بر سر تعطیلی شنبه یا پنجشنبه‌هاست.

تغییر قیمت حبوبات، غیرقانونی است

مسعود امراللهی، مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی: هرگونه تغییر و یا افزایش قیمت حبوبات گرانفروشی است و با هرگونه افزایش قیمت برخورد خواهد شد.
خیز ایران و ترکیه به سمت تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
وزیر امور خارجه ترکیه در دیدار وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به هدف‌گذاری تجارت ۳۰میلیارد دلاری میان ایران و ترکیه، این حجم از تجارت را با افزایش همکاری‌های دوجانبه، قابل دستیابی دانست.
بازرگانی
امسال دولت برای حفاظت از آرامش روانی بازار، آمارهای تجارت نفتی و غیرنفتی کشور را جمع زده است تا چشم بازار از منفی‌تر شدن تراز تجاری در صادرات غیرنفتی نترسد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
بانک مرکزی شرط همکاری بانک‌ها با شرکت‌هایی که از منابع بانکی برای پرداخت تسهیلات قرارداد دارند را اعلام کرد تا بلکه جلوی وام‌فروشی و افزایش نرخ این تسهیلات را بگیرد.