02
شنبه 16 دی 1402
شماره 8993
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حاشیه‌سازی درباره سخنان فرمانده‌کل سپاه

سخنرانی فرمانده ‌کل سپاه‌ پاسداران در مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، اما برخی کوشیدند با حاشیه‌سازی در فضای ‌مجازی، سخنان سردار سلامی را وارونه جلوه دهند.
ویژه
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیأت‌های نظارت به اطلاع داوطلبان این انتخابات رسید.
همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با اقدام‌های انجام شده، 2هزارو548زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند.
توسعه همکاری‌‌های ایران و روسیه در حوزه‌های مختلف، هراس آمریکایی‌ها را به‌دنبال داشته‌است.
پیکر شهیده فائزه رحیمی، از شهیدان گرانقدر حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان پس‌از اقامه نمازجمعه تهران با حضور پرشور نمازگزاران تشییع شد.

ایران، زمان و مکان انتقام را تعیین می‌کند

رئیس‌جمهور بر ابتکار عمل ایران در انتقام گرفتن از عوامل تروریستی فاجعه کرمان تأکید کرد
گزارش
آیین وداع با شهدای حمله تروریستی کرمان روز جمعه با حضور پرشکوه کرمانی‌ها و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در مصلای امام علی ع شهر کرمان برگزار شد؛ مراسمی که طی آن رئیس‌جمهور و فرمانده ‌کل سپاه‌ پاسداران در سخنانی، بر گرفتن انتقام خون شهدای مظلوم کرمان تأکید کردند.

سلامی: انتقام شهیدان گرفته خواهد شد

فرمانده کل سپاه ‌پاسداران، سخنران دیگر آیین تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در مصلای این شهر بود.
اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره هویت 2 تروریست انتحاری
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای، ابعاد جدیدی از فاجعه کرمان را منتشر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: از 2تروریست معدوم انتحاری، یک نفر ملیت تاجیکستانی داشته و هویت تروریست دوم هنوز به صورت قطعی احراز نشده است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با همتای صربستانی خود، گفت: هیچ‌گونه حمایت و پشتیبانی‌ای ازسوی هیچ قدرتی برای عوامل دخیل دراین جنایت حاشیه امن ایجاد نخواهد کرد.