4
شنبه 17 فروردین 1398
شماره 7630
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی بند الف تبصره16 قانون بودجه سال1397 درخصوص تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای اجرا ابلاغ کرد.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران گفت: تمدید معافیت از تحریم‌های ایران به هیچ کشوری داده نمی‌شود.
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور گفت: اجرایی شدن افزایش ۶۰ هزار تومانی حق مسکن در فیش حقوقی فروردین‌ماه منوط به تصویب هیأت دولت است.
تورم
در سال گذشته رؤیای تورم تک‌رقمی رنگ باخت و رشد این شاخص در 12‌ماه منتهی به اسفندماه ۱۳۹۷ به 26.9درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ‌ماه قبل ۳.۴ واحد درصد افزایش داشت.
نگاه متفاوت همشهری به پدیده سیلاب‌های نوروزی

عبور حوضه‌های آبریز از رکورد 50ساله

آب
سیل آمد و خرابی بسیار به بار آورد و اقتصاد ایران را با چالش‌های جدی مواجه کرده اما این یک روی سکه است و روی دیگر آن را باید در شکسته‌شدن رکورد بارش‌ها در نیم قرن اخیر دانست.

طرح سپرده‌گذاری ارزی روی میز کمیته ویژه مجلس

ارقام مختلفی بین 10 تا 20میلیارد دلار از میزان ارز خانگی موجود در کشور اعلام شده که حتی اگر کمترین رقم آن نیز صحت داشته باشد
گام دوم رئیس‌کل
گام دوم رئیس‌کل
رئیس‌کل بانک مرکزی در روزهای تعطیلات نوروزی با انتشار 2یادداشت در شبکه‌های اجتماعی خبر از تغییر در ترکیب کمیت‌های پولی برای هدایت نقدینگی و همچنین آغاز اجرای گام دوم سیاست‌های مقاومت اقتصادی از امروز خبر داد
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امامره: ۱۴۰ هزار خانه روستایی استان خوزستان توسط بیمه طرف قراردادِ بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام قبلا بیمه شده است و تا سقف ۳۵ میلیون تومان به خانه‌های آسیب دیده از طرف بیمه خسارت پرداخت خواهد شد.