4
چهار شنبه 28 آذر 1397
شماره 7556
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شناسایی ذخایر گازی در دریای عمان

سواحل مکران، امید توسعه دریامحور ایران است و حالا خبر اکتشاف منابع هیدرات گازی و گاز طبیعی در دریای عمان، بر اهمیت اقدامات توسعه‌ای در این منطقه افزوده است.
ویژه
آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد با وجود پایین‌تر بودن نرخ سود اوراق مشارکت دولتی، جذابیت این اوراق برای سرمایه‌گذاران بیشتر بوده است.
در شرایطی که پیش‌تر برخی رسانه‌ها به کنایه از خروج روس‌ها از صنعت نفت ایران خبرداده بودند، شرکت ملی نفت اعلام کرد: هیچ قراردادی با شرکت «روسنفت» امضا نشده که اکنون روس‌ها قصد خروج از صنعت نفت ایران را داشته باشند.
مسکن
افزایش مبلغ تسهیلات خرید مسکن که پس از جهش قیمتی در این بازار از سوی برخی نمایندگان مجلس پیگیری می‌شد با چراغ‌قرمز بانک عامل حوزه مسکن مواجه شد.

جعبه سیاه بودجه‌خواری

اسحاق جهانگیری نسبت‌به پرداخت بودجه به نهاد‌های موازی، زبان به گلایه گشود
بودجه
جعبه سیاه بودجه‌خواری پنهان، باز شده و حالا به آرامی اطلاعات آن در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.
ارائه دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو به رئیس‌جمهوری

ارائه دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو به رئیس‌جمهوری

شورای رقابت براساس وظایف قانونی خود دستورالعمل تعیین قیمت خودرو‌های مشمول ضوابط قیمت‌گذاری را به رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی ارائه کرد.
نحوه دریافت کارت‌های سوخت‌‌ برگشت‌خورده
نحوه دریافت کارت‌های سوخت‌‌ برگشت خورده خودروها و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده در سال‌های ۹۳ تا ۹۷ اعلام شد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
نماینده وزیر کار در رسیدگی به بنگاه‌های مشکل‌دار از آغاز به کار فعالیت گروه ملی فولاد از امروز چهارشنبه خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده تمام کارگران بازداشتی تا فردا آزاد می‌شوند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد که قطعه نخست آزادراه تهران - شمال امسال به بهره‌برداری نخواهد رسید.