4
پنج شنبه 22 شهریور 1397
شماره 7479
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همیشه پای ارز در میان است

همشهری بررسی می‌کند: دلارهای گم‌شده در غبار قاچاق چه تأثیری بر اشتباه محاسباتی دولت دارد
ارز
حسن روحانی می‌گوید: اگر تولید ناخالص داخلی را برمبنای قدرت خرید یا ارزش بازار محاسبه کنیم، نقش ارز در اقتصاد ایران 5تا 10درصد است اما گاه وابستگی‌ها با رقم‌های غیرکارشناسی بیان می‌شود.
ویژه
مسعود کرباسیان، وزیر سابق اقتصاد در یک دلنوشته اینستاگرامی به بیان گرفتاری‌های ذهنی و یافته‌های جدید خود از بامردم بودن پرداخته است.
امروز با اعلام نظر رئیس‌جمهوری در مورد آزاد‌سازی‌ قیمت محصولات پتروشیمی، مشخص خواهد شد که آیا معاملات پتروشیمی در بورس‌کالا برای همیشه متوقف خواهد شد یا خیر؟
قیمت‌ها
پس از بروز تنش‌های ارزی، قیمت کمتر کالایی است که از دم تیغ گرانی نگذشته باشد.

عبور بورس از مرز تاریخ

ارزش بازار سهام در استقبال از موج آزاد‌سازی‌ اقتصادی دیروز 30هزار میلیارد تومان افزایش یافت
بورس
با آزاد‌سازی‌ قیمت فولاد به‌عنوان نخستین گام از فرایند آزاد‌سازی‌ اقتصادی، دیروز بورس تهران به پرواز درآمد و با 4/4درصد رشد بالاترین رشد روزانه را در تاریخ فعالیتش به ثبت رساند.

افزایش نرخ ارز، درآمدی برای دولت ندارد

در روزهای اخیر برخی افراد مجهول و مجعول در فضای مجازی، در قالب تحلیل‌های به‌ظاهر اقتصادی از وفور درآمدهای دولت به‌علت افزایش نرخ ارز خبر می‌دهند.
هست و نیست بنزین سوپر
خبر: بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت کمبود بنزین سوپر را رد کرد و افزود: بنزین به میزان کافی وجود دارد؛ البته امکان دارد یک جایگاهی بنزین سوپر کافی نداشته باشد اما کمبود بنزین سوپر در بعضی از جایگاه‌ها مقطعی است.
بدون شرح
در روزهای اخیر برخی افراد مجهول و مجعول در فضای مجازی، در قالب تحلیل‌های به‌ظاهر اقتصادی از وفور درآمدهای دولت به‌علت افزایش نرخ ارز خبر می‌دهند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
ممنوعیت صادرات شیرخشک و قرار گرفتن این محصول در فهرست کالاهای وارداتی مشمول دریافت ارز دولتی 4200تومانی، واکنش تولید‌کنندگان شیر و شیرخشک را به‌دنبال داشته است.
علی‌ وقف‌چی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه مقرر شده بود که سپرده‌های تا سقف یک میلیارد تومان تعیین تکلیف شود اما عملا تا‌کنون اتفاق خاصی صورت نگرفته است.
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش 9درصدی قیمت لاستیک خودرو و روغن موتور نسبت به سال93 خبر داد.