۴
دو شنبه 18 دی 1396
شماره 7291
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستور روحانی برای تسهیل صادرات

صادرات
رئیس‌جمهور در نشست دیروز خود با صادرکنندگان به 3عضو کابینه خود دستور داد تا تدابیری برای بهبود روند صادرات از طریق کاهش هزینه‌ها، صادرات مستقیم و تسهیل دریافت ارز مربوطه اتخاذ کنند.
ویژه
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی از دستورالعمل جدید محمود حجتی برای ساماندهی بازار برنج، شامل کنترل واردات و خرید محصول داخلی برای تکمیل ذخایر راهبردی خبر داد.
اشتغال روستایی
ایجاد اشتغال روستایی موضوع درخواستی بود که دولت برای برداشت 1.5میلیارد دلار معادل 12هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی ارائه کرده بود

تعویق اصلاحات اقتصادی

کمیسیون تلفیق با کسب درآمد دولت از حامل‌های انرژی و صرف در اشتغال مخالفت کرد
بودجه
کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در رسیدگی به ردیف‌های درآمدی بودجه سال آینده تاکنون با بخشی از پیشنهادهای دولت ازجمله اصلاح قیمت حامل‌های انرژی مخالفت و به جای آن مصوب کرده تا از محل فروش اموال تملیکی که عمدتا فروش کالاهای قاچاق کشف‌شده از سوی گمرک خواهد بود، 10هزار میلیارد تومان درآمد کسب و صرف اشتغال شود.
سقوط تخم‌مرغ به کمتر از نرخ مصوب

سقوط تخم‌مرغ به کمتر از نرخ مصوب

معاون امور اقتصادی استانداری تهران در نشست شنبه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه اکنون قیمت تخم‌مرغ به کمتر از قیمت مصوب تنظیم بازار رسیده و برای تأمین این فرآورده مشکل خاصی در سطح استان تهران وجود ندارد
افزایش قیمت خودروهای وارداتی
افزایش قیمت خودروهای وارداتی
سیر روند صعودی قیمت در بازار خودروهای وارداتی با استناد به افزایش تعرفه واردات در حالی است که فعالان بازار از تداوم رکود بازار و نبود مشتری برای خرید و فروش خودرو خبر می‌دهند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
در تابستان سال‌جاری ۲۸۹ شهر در معرض تنش آبی قرار داشته‌اند.