04-05
پنج شنبه 27 مهر 1402
شماره 8915
شهرنگار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حامد سلیمی، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران: دستورالعمل «راهنمای طراحی و اجرای بام سبز در ساختمان‌های مسکونی شهر تهران» با توجه به ضرورت ایجاد وحدت رویه در طراحی و اجرای بام‌های سبز به مناطق ۲۲گانه ابلاغ شده و امیدواریم این اقدام، گامی مؤثر در راستای سلامت شهروندان باشد.
لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران: سفر شهردار تهران به پکن با دستاوردهای خوبی همراه است.
پروژه
تهران با توجه ‌به‌ وجود گسل‌های فعال شهری زلزله‌خیز است و ازاین‌رو ضرورت دارد با مقاوم‌سازی سازه‌ پل‌ها، تاب‌آوری شهر را افزایش داد تا در زمان بروز حوادث غیرمترقبه ازجمله زلزله و ... میزان خسارت‌ها به حداقل برسد.

تهران در مسیر جاده ابریشم

زاکانی: جمهوری اسلامی ایران در مناسبات جدید برای خود نقشی تازه تعریف کرده است
گزارش
آیین افتتاحیه دهمین دوره اجلاس «یک کمربند، یک جاده» با حضور نمایندگان و مسئولان بیش از ۱۳۰کشور و ۳۰سازمان بین‌المللی در پکن برگزار شد.

رژیم صهیونیستی در خون کودکان غزه غرق خواهد شد

نظامیان رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی در منطقه غزه باعث شهادت جمع زیادی از مردم مظلوم فلسطین شدند که در این بیمارستان پناه گرفته بودند.
حل شدن مشکل سرویس مدارس استثنایی تا 2هفته آینده
سیدجعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران: شهرداری تهران تنها وظیفه تأمین سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی را برعهده دارد و تأمین سرویس مدارس عادی برعهده این سازمان نیست.
عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران: ۱۵خرداد سال‌جاری حدود ۹۵۰پروژه شهری متوقف بود، اما براساس اقدامات صورت گرفته بسیاری از پروژه‌ها آغاز به‌کار کردند و در حال حاضر ۱۵۷پروژه متوقف داریم و طی 4‌ماه گذشته 793پروژه متوقف شده آغاز به‌کار کرده‌اند.
PDF شهرنگار
کوتاه شهرنگار
از کشورهای اسلامی توقع می‌رود با همبستگی حرکتی سازنده و مفید در مورد رژیم اشغالگر و صهیونیستی قدس داشته باشند وگرنه به صرف بیانیه‌دادن و محکوم‌کردن، دردی از مردم غزه و فلسطین دوا نخواهد شد.
حتما روزانه وقتی از محل کار تا منزل یا تا فروشگاه سرکوچه‌تان و یا حتی تا خانه دوست و آشنا تردد می‌کنید یا هنگامی‌که به خرید می‌روید و روزمرگی‌تان را خوب و بد می‌گذرانید،
مهم ترین اقدامات مدیریت شهری،کف مناطق رخ می‌دهد و همشهری در پی مطالبه گری از شهرداری‌های مناطق است تا مشخص شود هر منطقه در هر روز چه اقدامی انجام داده است.