18
پنج شنبه 27 مهر 1402
شماره 8915
فرهنگ شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

داستان‌های خاطره‌انگیز

کتاب
کتاب‌های طلایی شماره‌های ۱۷و۱۸و۱۹و۲۰ با عناوین «جزیره اسرارآمیز»، «خلیفه‌ای که لک‌لک شد»، «دیوید کاپرفیلد» و «الماس آبی» به‌تازگی از سوی نشر نو منتشر شده‌اند.
ویژه
بیش از ۶۰۰ نویسنده جهانی با امضای یک نامه سرگشاده‌، لغو برنامه تجلیل از یک نویسنده فلسطینی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را تقبیح کردند.
«سامانه خرید از کتابفروشی» برای انتشار نسخه جدید که خدمات آن به‌روزرسانی و بهینه‌سازی‌ شده است از ۲۴مهر‌ماه۱۴۰۲ به‌مدت ۱۰روز در دسترس کاربران نخواهد بود.
خبر
مدیرعامل تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران گفت: شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران مرحله جدید توزیع کاغذ تحریر اندونزی را برای اعضای ناشر خود آغاز کرد.

شأن شاعران بالاتر از سلبریتی‌هاست

دیدار و گفت‌وگو با افشین علاء، درباره دلایل افت کتابخوانی و تأثیر فضای مجازی بر متن زندگی
گزارش
افشین علاء جزو شاعران و منتقدان ادبی است که با نحله‌ها و جریان‌های متنوع ادبی ارتباط و روحیه‌ای منعطف و اهل مدارا دارد.‌
برگزاری نمایشگاه کتاب آذربایجان‌شرقی

برگزاری نمایشگاه کتاب آذربایجان‌شرقی

ناشران سراسر کشور می‎توانند از امروز 27مهرماه تا یکشنبه 30مهر با مراجعه به سامانه ketab.ir برای حضور در هجدهمین نمایشگاه فروش یکپارچه کتاب آذربایجان شرقی ثبت‌نام کنند.
حمایت مالی از انجمن‌های ادبی و هنری
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: یک میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از انجمن‌های موسیقی، نمایشی و تجسمی و ادبی اختصاص یافته است.
حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد، دبیر کنگره سراسری شعر دفاع‌مقدس و مقاومت: «طوفان‌الاقصی» محور جدید کنگره شعر دفاع‌مقدس و مقاومت است.