04-05
سه شنبه 14 شهریور 1402
شماره 8877
شهرنگار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رونق فعالیت‌های فرهنگی در اربعین

یادداشت
امسال شهرداری تهران در کنار کیفی‌سازی فعالیت‌های خدماتی در حوزه‌های حمل‌ونقل و خدمات شهری و... به تقویت فعالیت فرهنگی - اجتماعی در رویداد بین‌المللی اربعین حسینی ع پرداخته است.
ویژه
پس از ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط تیم بین‌المللی متخصصان و کارشناسان انجمن مدیریت پروژه IPMA پروژه خط ۷ متروی تهران به جمع فینالیست‌های جایزه جهانی تعالی پروژه Excellence Global Award IPMA Project در بخش مگاپروژه‌ها راه یافت.
مطالعات طرح TOD و یا توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل عمومی برای 2 منطقه ۷ و ۱۸ تمام‌شده.
عکس خبر
اجرای طرح آزمایشی اتوبوس برقی در تهران کلید خورد.

1300موکب؛ میزبان جاماندگان اربعین

گزارش همشهری از خدمت‌رسانی مدیریت شهری؛ از میدان امام حسین ع تا قبله تهران
گزارش
آنانی که رفته‌اند، دل‌هایمان را حسابی با عکس و فیلم‌هایی که از طریق‌الحسین به اشتراک می‌گذارند، آب می‌کنند. اصلا فضای مجازی این روزها خودش شده یک زیارت آنلاین برای آنان که جامانده‌اند از این مسیر عاشقی. دل‌هایمان پرمی‌کشید برای آنکه لحظه‌ای در طریق باشیم.
استخدام دستفروش روزی یک‌میلیون تومان

استخدام دستفروش روزی یک‌میلیون تومان

در گذشته دستفروشی و بساط‌گستری یکی از راه‌های امرار معاش بخش ضعیف جامعه بود که نه تخصصی برای اشتغال داشتند و نه سرمایه‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکار، اما طی سال‌های اخیر موضوع دستفروشی با ورود و نفوذ مافیایی بزرگ دستخوش تغییرات اساسی و بنیادی شده است.
بازدید شهردار تهران از پروژه‌های بزرگراهی
بازدید شهردار تهران از پروژه‌های بزرگراهی
احداث شاخه غربی یادگار امام ره ، فاز اول بزرگراه شهید بروجردی و آزاد راه شهید شوشتری، ابر پروژه‌های بزرگراهی پایتخت هستند که روز گذشته علیرضا زاکانی، شهردار تهران از آنها بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها قرار گرفت.
PDF شهرنگار
کوتاه شهرنگار
حتما روزانه وقتی از محل کار تا منزل یا تا فروشگاه سرکوچه‌تان و یا حتی تا خانه دوست و آشنا تردد می‌کنید یا هنگامی‌که به خرید می‌روید و روزمرگی‌تان را خوب و بد می‌گذرانید.
مهم ترین اقدامات مدیریت شهری،کف مناطق رخ می‌دهد.